Skip to main content

Telia Tv Chrome plug-in ei enää toimi Macissa


Kimppikoo

4.10. klo 21:00 yritin alkaa katsomaan Kalpa-Saipa matsia jälkikäteen. No haaveeksi jäi. Ei tule kuvaa selaimen kautta, ainoastaan musta ruutu ja kontrollit alas. Pari päivää sitten toimi vielä ihan ok, mitään päivityksiäkään en ole tässä välissä asentanut. Buuttikaan ei korjannut tilannetta.

Kone: iMac (27-inch, Late 2012)

Käyttis: macOS High Sierra 10.13.6.

Selain: Chrome 71.0.3578.98

TeliaTV plugin: Versio1.9.3 Päivitetty 25. lokakuuta 2018

 

VMP

 

EDIT: Mikään muukaan ohjelma/tallenne ei toimi enää. Myöskään pluginin poisto ja uudelleen asennus ei auta.

 

Edit EssiJn: otsikkoa muokattu

5 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+7
  • Somettaja
  • 6509 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2019

Olethan jo tehnyt asiasta häiriöilmoituksen? Jotain vikaahan tuossa on, jos mikään ei ole ohjelmistossa/laitteistossa muuttunut. Tulee mieleen, että voisiko olla jokin ajuriongelma, tyylin videon rautakiihdytys pykii? Mac maailma itselleni vierasta, mutta tuollainen mahdollisuus vain oireista tulee mieleen.


  • Telialainen
  • 511 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2019

@Kimppikoo@  kirjoitti:

4.10. klo 21:00 yritin alkaa katsomaan Kalpa-Saipa matsia jälkikäteen. No haaveeksi jäi. Ei tule kuvaa selaimen kautta, ainoastaan musta ruutu ja kontrollit alas. Pari päivää sitten toimi vielä ihan ok, mitään päivityksiäkään en ole tässä välissä asentanut. Buuttikaan ei korjannut tilannetta.

Kone: iMac (27-inch, Late 2012)

Käyttis: macOS High Sierra 10.13.6.

Selain: Chrome 71.0.3578.98

TeliaTV plugin: Versio1.9.3 Päivitetty 25. lokakuuta 2018

 

VMP

 

EDIT: Mikään muukaan ohjelma/tallenne ei toimi enää. Myöskään pluginin poisto ja uudelleen asennus ei auta.


Oletko testannut sitä Telia Tv -tunnusta jollakin toisella laitteella? Toimiihan itse tunnus siinä toisessa laitteessa? Tässä voisi vielä kokeilla selaimen historian tyhjentämistä kokonaan, mikäli sitä et ole vielä tehnyt. Jos tuo selaimen historian tyhjennyskään ei muuta tilannetta niin sen jälkeen kannattaa olla meihin yhteydessä. Päästään selvittelemään tarkemmin mistä tuo voisi johtua.


Kimppikoo
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 232 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2019

Tunnus on ok. Onneksi on myös iPad Pro, jolla sain matsin katsottua. Kokeilen taas tänään uudestaan, kun Saipa-HIFK pelin aika on.


Kimppikoo
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 232 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2019

Eipä auttanut Chromen välimuistin ja historian tyhjennyskään. Vikailmoitusta en pystynyt jättämään, koska puhelinpalvelu oli jo suljettu. En löytänyt mitään sähköistä kanavaa, josta olisin voinut vikailmoituksen jättää. Telia-tunnukseni kautta semmoista ei löytynyt, ainoastaan nuo aspan yhteystiedot ja soittopyyntölomake, mutta se taitaa liittyä kaupallisiin juttuihin?

No pitää maanantaina sitten soittaa, josko tämä lähtisi taas toimimaan. iPadistä, vaikkakin on isompi Pro-malli ei montaa matsia viitsi katsoa.


EssiJn
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 100 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2019

Häiriöilmoituksen voit jättää kellon ympäri tällä yhteydenottopyyntölomakkeella, kun valitset alasvetovalikosta häiriöilmoitus.


Vastaa