Skip to main content

Vfilm tekstitys / kieli puutteet

  • 30. maaliskuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 31 katselukertaa

X3mdog

VFILM Family elokuva "Ystäväni krokotiili" tekstitykset (kaikki kielet) puuttuu, sekä live, että "Aloita alusta".

Tällä kertaa onneksi toimi puhuttu kieli englanniksi.

Voisiko Telia kehittää jonkinlaisen tekoälysysteemin tarkistamaan nämä kieliasetukset automaattisesti, ennenkuin ohjelma päästetään eetteriin. Tai voisihan se samalla tarkistaa mitä asiakkaan päässä on valittu kieliasetuksiksi ja näyttää ilmoituksen, jos niitä ei voida toteuttaa.

 

2 kommenttia

AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 725 kommenttia
  • 30. maaliskuuta 2025
X3mdog kirjoitti:

VFILM Family elokuva "Ystäväni krokotiili" tekstitykset (kaikki kielet) puuttuu, sekä live, että "Aloita alusta".

Tällä kertaa onneksi toimi puhuttu kieli englanniksi.

Voisiko Telia kehittää jonkinlaisen tekoälysysteemin tarkistamaan nämä kieliasetukset automaattisesti, ennenkuin ohjelma päästetään eetteriin. Tai voisihan se samalla tarkistaa mitä asiakkaan päässä on valittu kieliasetuksiksi ja näyttää ilmoituksen, jos niitä ei voida toteuttaa.

 

Vein tämän tiedon meillä eteenpäin sellaisenaan, eli sisältäen myöskin antamasi kehitysidean. Valitettavasti en usko, että tilannetta saadaan tänään sunnuntaina korjattua, ellei korjaannu jotenkin automaationa, mutta pikimmiten heti arkena viimeistään!

Onneksi enkkuversio kuitenkin lopulta oli passeli ratkaisu teille leffahetkeen🙂 


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 328 kommenttia
  • 31. maaliskuuta 2025
X3mdog kirjoitti:

VFILM Family elokuva "Ystäväni krokotiili" tekstitykset (kaikki kielet) puuttuu, sekä live, että "Aloita alusta".

Tällä kertaa onneksi toimi puhuttu kieli englanniksi.

Voisiko Telia kehittää jonkinlaisen tekoälysysteemin tarkistamaan nämä kieliasetukset automaattisesti, ennenkuin ohjelma päästetään eetteriin. Tai voisihan se samalla tarkistaa mitä asiakkaan päässä on valittu kieliasetuksiksi ja näyttää ilmoituksen, jos niitä ei voida toteuttaa.

 

Saimme kuittauksen Telia Playn väeltä, että tallenteessa ei ollut tekstitystä, kun suomeksi puhuttu ääniraita on tarjolla. Tämän pitäisi kuitenkin olla nyt kunnossa. 


Vastaa