En ole Telian asiakas. Soitin Telian asiakaspalveluun kysyäkseni tietoja ja tarjousta tuotteista. Ensimmäiseen puheluun vastattiin vain avaamalla linja mutta ilman palvelua, numeron ollessa maksullinen jo tämä herätti negatiivisia tuntemuksia. Toisella yrittämällä tavoitin henkilön joka vaikutti suorastaan turhautuneelta ja ärsyyntyneeltä siitä, että joutui vastaamaan puheluun. Kysyessäni yhteistarjousta kaikista tiedustelemistani tuotteista hän kysyi koko henkilötunnustani, kysymykseni kuuluukin mihin sitä tarvitaan jos kysyn vain tarjousta tuotteista? Asiakaspalvelijan äänensävy ja käytös ei saanut minua pelkästään unohtamaan Telian asiakkuuden harkintaa vaan myös epäilemään henkilötietojeni väärinkäyttöä. Onneksi puhelut ilmeisesti tallennetaan. Jos vastaavat henkilöt haluavat parantaa Telian asiakaspalvelua edes välttävälle tasolle, annan mielelläni lisätietoja.
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.