Skip to main content

Lasku maksettu, mutta näkyy yhä avoimena

  • 14. lokakuuta 2021
  • 3 kommenttia
  • 303 katselukertaa

Moi. Maksoin eile kaikki laskut. Mutta se näytä että minulla on edeleen avoimet laskut. En ymmärtää. Se on aina näytänyt kun lasku on maksttu, Mutta nyt ei. Maksoin S-pankista ja siidä on nähdää mõs mun tililta että raha on mennyt teile.

Olis kiva kun saisin  selväksi sen asija.

Kiitos Anzella

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu ja siirretty toiseen keskusteluosioon

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 14. lokakuuta 2021

Hei @Kullakene ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Laskut kun on maksettu niin saattaa mennä pari päivää ennenkuin ne näkyvät maksettuina omilla sivuilla. Jos laskut näkyy vielä viikon päästä avoimina niin kannattaa sitten ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun :

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-yhteystiedot 


  • Savumerkittäjä
  • 14. lokakuuta 2021

Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.


Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.


Tämän tyylinen siellä näkyy.

 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 14. lokakuuta 2021

@Hulkamania  kirjoitti:

Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.


Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.


Tämän tyylinen siellä näkyy.

 


Hyvä huomio! Minun Telia -sovelluksessa on nyt tosiaan havaittu häiriötä laskun maksun yhteydessä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote. 

Laskut kuittaantuvat kyllä varmasti vielä maksetuiksi kun sitä kautta ne laitoitte. Niissä voi nyt olla vain pieni viive!

Jos häiriön aikana täytyy nyt vielä maksella laskuja, onnistuu se kirjautumalla nettiselaimella asiakassivuille ja sieltä sitten laskuarkiston kautta. 


Vastaa