Skip to main content

Minun Teliassa herja - "OHO JOKIN MENI VIKAAN"

  • 24. tammikuuta 2022
  • 4 kommenttia
  • 42 katselukertaa

Missä nyt vika, kun klikkaan  jotain alla olevista niin tule otsikon mukainen viesti.

 

 
Laskut
Viestit
Omat tietosi
 
edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

  • Morsettaja
  • 25. tammikuuta 2022

Poistin Edgen välimuistista kaikki  ja tämän jälkeen näyttää toimivan oikein.  


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 25. tammikuuta 2022

@Juks68  kirjoitti:

Poistin Edgen välimuistista kaikki  ja tämän jälkeen näyttää toimivan oikein.  


Tämä toimenpide yleensä auttaa jos mitään yleistä ongelmaa ei ole. Suosittelen lataamaan puhelimeen myös Minun Telia sovelluksen. Sen kautta on näppärä tarkistella ja maksaa laskuja, ja tarvittaessa muokata liittymän tietoja. 


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • 25. tammikuuta 2022

Minun Telia -sovellus on generoinut viime aikoina usein "Hupsista!" virheitä, kun olen yrittänyt tarkistaa liittymän lisäpalveluita tai puheluerittelyä. Yleensä tuo puheluerittely triggeröi "Jokin meni pahasti pieleen!" virheilmoituksen.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 25. tammikuuta 2022

@Purnipsi  kirjoitti:

Minun Telia -sovellus on generoinut viime aikoina usein "Hupsista!" virheitä, kun olen yrittänyt tarkistaa liittymän lisäpalveluita tai puheluerittelyä. Yleensä tuo puheluerittely triggeröi "Jokin meni pahasti pieleen!" virheilmoituksen.


Tämä on toimittajalla selvittelyssä, joten odotellaan josko saadaan siihen korjausta jossain vaiheessa. 


Vastaa