Skip to main content
Kysymys

Miksi tilaus ei onnistu millään toimitustavalla?

  • 29. maaliskuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 57 katselukertaa

  • Savumerkittäjä

tuotetta ei pysty tilaamaan ja kyseessä 27 tuumainen monitori

Muokkaus: Muokattu otsikon kuvausta //KaPetri

4 kommenttia

jokeri59
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+5
  • 293 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2025

Kokeilin samaa, koska olen utelias. 😀 En nyt ole varma, mutta muistaisin itse törmänneeni vastaavaan kun annoin puhelinnumeron väärin, MuTu.

 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • 1690 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2025
nani kirjoitti:

tuotetta ei pysty tilaamaan ja kyseessä 27 tuumainen monitori

Hei ​@nani onnistuuko muun (pienemmän) tuotteen kohdalla valita toimituksen sijainniksi osoitteesi lähin noutopiste? Entä onnistuuko kotiinkuljetuksen valinta muiden verkkokauppojen kautta?

Jos toimitusvaihtoehtoja ei tule valittavaksi millään tuotteella voi verkkokaupassamme olla virheellistä tietoa koskien osoitteesi lähimpiä toimituspisteitä. 


Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Meilaaja
  • 282 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2025

Oletko kokeillut vaihtaa lähintä toimituspaikka. Onko postinumero väärin. Vai onko rajattu toimitettavan paketin koko mikä kyllä tuntuisi hullulta. 


jokeri59
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+5
  • 293 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2025
Satapuu kirjoitti:

Oletko kokeillut vaihtaa lähintä toimituspaikka. Onko postinumero väärin. Vai onko rajattu toimitettavan paketin koko mikä kyllä tuntuisi hullulta. 

Mun mielestä siinä tilauksen alussa ei kysytä muuta kuin nimi => puhelinnumero => sähköpostiosoite. Sitten tulee toimitustapa. Jos ei ole kirjautuneena Teliaan.Voin olla väärässäkin, usein...


Vastaa