Olipa mukavaa, kun minulle soitettiin Telia Play sopimuksesta, kun se lähestyi loppua. Sai helposti uusittua sopimuksen mitä en voi viime vuoden sopimuksista sanoa. Kiitokset Veetille Tampereelta.
Tämä tämä jatko nyt ei tietysti enää kuulu tämän otsikon alle, mutta kirjoitan kuitenkin. Muutin vuoden alussa ja tein uuden nettisopimuksen. Tämä ihan ok, mutta minä olen maksanut kolme kuukautta nettikorttia mikä oli vanhassa modeemissa käytössä edellisessä asunnossa. Ei minulle ollut kukaan sanonut, kun tehtiin uusi erilainen nettisopimus, että minun olisi pitänyt irtisanoa erikseen vanha. Eikö se olisi normaalia, kun uusi tehdään niin vanha lopetetaan?! Olen ilmeisesti maksanut kolme kertaa 15.90€ ja siihen vielä kahden viikon irtisanomisaika. Tämä Veeti, joka soitti Telia Play sopimuksesta niin kysyi, että käytänkö sitä korttia? No en tietenkään, kun minulla ei enää sitä edes ole. Sai sitä ihmetellä todella suurta kk maksua. Siitä otinkin yhteyttä olisiko ollut tammikuussa, ja käytiin lasku läpi, mutta silloinkaan ei tullut ilmi tuo korttimaksu. Ajattelin vain, että pitää syödä vähemmän niin saa maksettua laskun. Nettimaksu kun nousi aika isosti edellisestä.
Muokkaus: Muokattu otsikon kuvausta ja siirretty aloitus Telia Play → Telian asiakkuuteen liittyviin keskusteluihin. //Petri