Edit 13.6.2016: Aihepiiri on haastava, tulevaisuuden ennustaminen jos mikä on vaikeaa mutta siitä huolimatta saimme hyvää inputtia joten kiitos kaikille kommenteista ja näkemyksistä :)
Blogia saa edelleen tottakai kommentoida ja näkemyksiä jatkossakin saa esittää mutta arvontaan osallistuminen on sulkeutunut. Arvomme seuraavana voittajat ja kunnes olemme heidät tavoittaneet niin ilmoitamme heidän nimimerkkinsä tässä blogissa.
Edit 14.6.2016: Voittajat on nyt tavoitettu ja he ovat: @SINAD, @Purnipsi,
Miltä maailma näyttää 10 vuoden kuluttua?
Kerro, mitä sinä asiakkaana (kuluttaja- tai yritysasiakkaana) odotat ja vaadit palveluntarjoajaltasi tulevaisuudessa, missä sinä haluaisit sinua palveltavan ja millä tavoin? Mitkä asiat ja ilmiöt vaikuttavat siihen, mitä tulevaisuuden asiakaskokemus on?
Arvomme kaikkien kommentoijien kesken viisi Finnkinon leffalippu-pakettia.
Mm. sosiaalinen media, vertaistuki, online, monikanavaisuus, co-browsing, IoT (asioiden internet), virtuaalitodellisuus ja tekoäly ovat tämän hetken kuumia teemoja kun puhutaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Olemme parhaillaan hahmottelemassa tätä tulevaisuudenkuvaa sekä omaa tapaamme palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla tässä uudessä ympäristössä. Ja tässä kohtaa sinä astut mukaan kuvioon.
Haluaisimme kuulla miten sinä koet tulevaisuuden joten katso kaukaisuuteen ja missä sinä haluaisit sinua palveltavan ja millä tavoin? Mitkä asiat ja ilmiöt vaikuttavat siihen, mitä tulevaisuuden asiakaskokemus on?
Kaikki 12.6.2016 klo 23.59 mennessä tulleet kommentit ovat mukana arvonnassa ja ne otetaan myös mukaan kun työstämme tulevaisuuden asiakaskokemusta Sonerassa -strategiaa.
Kiitos jo etukäteen :)
T: Soneran tulevaisuudenasiointi-strategia -työryhmä
Klikkaa Paljastus-sanaa lukiaksesi arvonnan säännöt.
Arvonnan säännöt:
Kaikkien tähän blogikirjoitukseen 12.6.2016 klo 23.59 mennessä kommentoineiden kesken arvotaan viisi (5) Finnkinon lippupakettia (2 lippua/paketti. Palkinnon arvo 25eur).
Voittajat arvotaan 13.62016 jonka jälkeen voittajille ilmoitetaan voitosta Sonera Klaanin kautta yksityisviestillä. Kun voittajat on tavoitettu, julkaisemme heiden nimimerkkinsä tässä blogikirjoituksessa.
Yksi kommentti blogiin = yksi arpa. Yksi arpa/henkilö. 1 leffalippupaketti/voittaja.
Jos jäsen postaa blogiin useamman kommentin, vain yksi kommentti huomioidaan arvonnassa.
Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi.
Sonera ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta ilmoitetun aikataulun puitteissa.
TeliaSonera Finland Oyj vastaa arpajaisverosta.
TeliaSonera Finlandin henkilökunta perheineen ei voi osallistua arvontaan. TeliaSonera Finland ei vastaa siitä, että tietojärjestelmien, Internet-yhteyksien tai muiden ohjelmien toimimattomuuden tai virheiden takia tieto arvontaan osallistumisesta ei päädy TeliaSonera Finlandille asti.
Arvonnan järjestäjä:
TeliaSonera Finland Oyj (Sonera)
Y-tunnus 1475607-9
puh 020401