Hei,
Lopetimme laajakaistan toisessa osoitteessamme 5.4.2009. Välittömästi huomasimme että oli jäännyt pyytämättä sähköpostien siirto uuteen liittymään ja otimme yhteyttä asiakaspalveluun, jossa luvattiin tehdä toimenpidepyyntö. Viikon odoteltuamme soitimme uudelleen, jolloin uudelle virkailijalle asia oli aivan uusi eikä toimenpidepyynnöstä näkynyt jälkeäkään. Hän teki uuden toimenpidepyynnön ja jälleen viikon päästä asiaa tiedustellessamme, saimme tietää että toinen ( päälaatikko ) oli vapautettu ja saimme siihen uudet salasanat. Alunperin ymmärsimme että ne olisivat tulleet automaattisesti ilman peräänsoittoa mutta onneksi edes näin ne saimme. Lisäpostilaatikon siirrosta tai vapauttamisesta ei jälleen ollut mitään merkkiä missään vaikka asiaa oli tuohon mennessä kahden s-postiosoitteen siirron osalta käsitelty puhelimitse jo kolme kertaa. Teimme jälleen pyynnön posti osalta.
27.4 soitimme jälleen tuon puuttuvan osoitteen osalta. Tällä kertaa pyyntö löytyi ja virkailija sanoi laittavansa pyynnön että posti voitaisiin vapauttaa ja aktoivoida.
Soitan jälleen huomenna ja kyselen asiaa mutta mielestäni tähän on mennyt aika kohtuuton aika. Miksi postilaatikon vapauttaminen kestää? Onko osoitteeni jo kenties annettu muulle saman nimiselle ja vapauttaminen ei onnistu mutta siitä ei kukaan kerro ?
Uudessa liittymässä on automaattisesti tehty uusi osoite mutta sitä en halua ottaa käyttöön koska se tarkoittaa nykymaailmassa tuskaisen moneen paikkaan tiedon muuttamista. Jos kuitenkin tämä jatkuu eikä vapautusta ja siirtoa tehdä, lienee pakko tehdä. Mutta miksi asiasta ei suoraan kerrota? Ymmärrän että helpointa olisi sähköpostivastaaminen mutta tällä hetkellähän se ei ole mahdollista Soneran postiin ...
Vastauksesta kiitollinen ja tarvittaessa lisätietoja saa kyllä.
Soneran työntekijöiden nimet poistettu viestistä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.