Skip to main content

Hyvityksen hakeminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 5 katselukertaa

joo elikkä kun mulla oli toi vikailmoitus 8.4.2010 välisenä aikana tuonne 23.4.2010 asti niin olisiko mahdollista saada alennusta koska netti ei toiminut noin pariin viikkoon ollenkaan sain jo normaali hintaisen laskun joten oliko mahdollista tuo alennus ?

  • 10. toukokuuta 2010
Jos kyse on Soneran verkossa olleesta viasta, olet oikeutettu hyvitykseen. Hyvitysasiassa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, koska hyvityksiä ei toteuteta automaattisesti.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

  • 10. toukokuuta 2010
onkos se numero 0206 90101

  • 11. toukokuuta 2010
0206 90101 on Vikapalvelun numero. Asiakaspalvelun numero on 0200 17000.

Puhelimen lisäksi vaihtoehtona on lähettää kirjallinen palvelupyyntö Asiakaspalveluun. Sen voit tehdä Omilta sivuilta löytyvällä palvelupyyntölomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • 19. toukokuuta 2010
Soneran kanssa ei näköjään kannata enää asioida. Nopeuden noston jälkeen yhteys alkoi reistailla.Kyselin
siitä soneralta ja sieltä sanottiin että korjaaja tulee katsomaan.Sanoivat myös, että jos vika ei ole meillä,
käynnistä ei veloiteta. Vikaa ei löytynyt, mutta lasku tuli!!
Liittoni soneran kanssa loppuu varmasti kunhan määräaikaissopimus loppuu.

  • 19. toukokuuta 2010
Asentaja on käydessään rajoittanut yhteysongelman kiinteistön sisäverkkoon, jolloin turha käynti on veloitettu. Asentaja on korjannut vian samalla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa