Skip to main content

Uusi digiboksi ei ota vastaan käyttäjätunnuksia

  • 5. toukokuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

  • Telialainen
  • 6. toukokuuta 2022

@Jolavi68  kirjoitti:

Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?


Millainen digiboksi sinulla on käytössäsi? Minun Teliasta näet käytössäsi olevat tunnukset. Voit vaihtaa TeliaTV digiboksi laajakaistalla -palvelun tunnuksesi salasanan Minun Teliasta. Jos sinulla on käytössäsi Telia TV digiboksi -palvelu Telian kaapelinetissä, missä tahansa mobiiliyhteydessä tai toisen operaattorin liittymässä, voit vaihtaa salasanan Telia TV -sovelluksessa.

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Morsettaja
  • 10. toukokuuta 2022

Yllätyin itsekin kun pitkästä aikaa resetoin digiboksin. Jo vuosia toimineet ne samat tunnukset jotka on otettu jo kuparin aikana, mutta nyt pitikin laittaa ne samat jotka on netti/mobiilipalvelua varten. Sieltä omilta sivuilta tuokin selvisi, kun ne vanhat tunnukset oli sieltä kadonneet näkyvistä.


Vastaa