Skip to main content

Kaapelikortin toimitusaika

  • 1. heinäkuuta 2016
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Kaapelikortti tilattu verkkokaupastanne 19.6, tilausvahvistus saapunut 20.6. Kaapelikorttia ei ole edelleenkään toimitettu. Missäköhän vika? Voin antaa tarvittavat lisätiedot yksityisviestinä tai muulla pyytämällänne tavalla. Kiitos jo etukäteen.

1 kommentti

MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 1. heinäkuuta 2016

Moro , tervetuloa Klaaniin!

 

Täällä me jutustellaan enemmänkin yleisellä tasolla, eli yksittäisiä caseja ei päästä tarkemmin selvittelemään. Mutta ei hätää, laita meille viestiä vaikka Facebookkiin niin asia lähtee hoitumaan :smileyhappy:


Vastaa