Skip to main content

Kanavapakettiasiaa

  • 5. helmikuuta 2017
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei!

 

Olen useaan kertaan yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun chatissa. Jonoja on jatkuvasti, ja tälläkään hetkellä ei pääse koko palveluun, koska palvelussa on ruuhkaa. Haluaisin poistaa kanavapaketteja. Kuinka tulisi toimia, arkena ei ole aikaa puhelimessa asiaa hoitaa?

2 kommenttia

PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 3994 kommenttia
  • 5. helmikuuta 2017

Hei !


Aspa on auki myös lauantaisin.


 


Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.


Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.


 


Asiakaspalvelu

(ma–pe 8–20, la 9–16.30)


Kotipuhelinasioissa ma–pe 8–16.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3033 kommenttia
  • 5. helmikuuta 2017

Tervehdys @sapali!


 


Tässä etsimäsi vastaus...


Kuinka irtisanon kanavapaketin?


Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.


Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.


Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.


 


Lähde: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Usein-kysyttya-Viihde--ja-TV-palveluista?id=1396


 


 


Voit myös jättää palvelupyynnön (https://www4.sonera.fi/palvelut/lomake/palvelupyynto) Omien Sivujen kautta. Olisinko jotenkin muutoin voinut olla avuksi? :)