Skip to main content

Aika heikko esitys nuo soneran hyvitykset.


Pitäskö nuo neljä kynyä lahjaleffaa hyvittää viikkojen ongelmat? Olis enemmin antanut ilmaisia vuokrauksia videovuokraamoon niin olis edes jotain hyvitystä.

23 kommenttia

  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2015

Sonera Viihteen verkkotallennushäiriöiden vuoksi tarjoamme hyvityksenä 4 vuokraelokuvaa Sonera Viihde -asiakkaille 30.4.–3.5.2015.

Elokuvat löytyvät Viihde-palvelusi videovuokraamosta kohdasta "Lahjaleffat".

 

Tein juuri uuden tunnuksen viihde palveluun, mutta en vaan keksi, missä kyseinen kohta "Lahjaleffat" löytyy.

 


  • Uusi jäsen
  • 16 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2015
Viikkojen ongelmien jälkeen 4 päivää aikaa katsoa nimetyt elokuvat, olisivat edes vapaasti valittavissa. ?

  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2015

joo aika heikkoa kyllä! suoraan sanottuna 4 p***aa leffaa, olis ny tosiaa antanu ees ite valita mitä kattoo.


  • Morsettaja
  • 40 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2015

Sonera arvostaa asiakkaitaan, jotka tämän jälkeen kyllä siirtyy muualle. monen viikon ongelmista, mitkä edelleen jatkuu. saa potaskaa hyvityksenä ja jolla 4 päivä aikavälillä pitäs sit kattoo vielä...


  • Uusi jäsen
  • 55 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

PIN-koodi(toimitus)sekoilut tähän päälle ovat kruunanneet hyvitykset; pakkoko sitä koodia on näiden osalta vaatia. Toinen vitsi on säästössä olleiden vuokrauskertojen kuuluminen näihin, heh.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015
Pin-koodi tosiaan tarvitaan aina kun katsotaan leffoja Viihteestä, se ei osaa erotella onko katselu ilmaista vai ei. Testasin juuri ja PIN-koodin tilaus Omilta Sivuilta toimii ok, mutta tuonne toisaalle jo kirjoitinkin että ilta/yöaikaan tilattu koodi lähetetään ainakin toistaiseksi vasta aamulla koska tietty järjestelmä estää kaikki ilta/yöaikaan asiakkaan suuntaan lähtevät viestit.

Joten PIN-koodi kannattaa tilata vaikka nyt heti, mutta vinkiksi että se löytyy myös puhelimestasi jos et ole poistanut viesteistä numerosta 14000 tullutta viestiä jossa on kerrottu tunnuksesi Sonera Viihteeseen. Se on toimitettu silloin kun Viihde on sinulle tilattu.

  • Uusi jäsen
  • 55 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

"Ei osaa erotella" tarkoittaa, että kukaan ei jaksanut koodata ko. osiota toimimaan siten - tai osannut.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015
En ole ihan varma tästä mutta veikkaisin että prio 1 on tällä hetkellä tallennuksien ja muiden korjaaminen jotta Viihde toimii kuten sen pitää. Joten resurssit on todennäköisesti sen kimpussa parhaillaan.

  • Morsettaja
  • 40 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

@TeroRe kirjoitti:
En ole ihan varma tästä mutta veikkaisin että prio 1 on tällä hetkellä tallennuksien ja muiden korjaaminen jotta Viihde toimii kuten sen pitää. Joten resurssit on todennäköisesti sen kimpussa parhaillaan.

kyseessä taitaa olla kuitenkin "resurssi" epäilen, että teillä siellä on 1 tekijä joka yrittää korjata asiaa ja loput nauraa *******asesti siellä ja heittelee seteleitä ilmaa


  • Uusi jäsen
  • 55 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

Ei kai hyvitysten tarkoitus ollut kuitenkaan aiheuttaa lisäharmia, kuten osalle asiakkaita on nyt käynyt - varmasti ärsyttänyt koodien tilailu, turha odottelu jne. Jos edes jonkun asian miettisitte ja testaisitte kunnolla ennen lanseerausta.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015
Olet oikeassa hillevi että tuollaisten pitäisi olla tyyliin plug and play. Toki jos silleen ajattelee niin PIN-koodi on Sonera Viihteen perusominaisuus, sitä tarvitaan tosiaan aina Videovuokraamon leffojen kanssa. Yllätysmomentti on sitten kieltämättä tuo ilta/yöajan rajoitus.

Monta yhteensattumaa, not good.

  • Uusi jäsen
  • 55 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

Itse en ole koodeja joutunut tilailemaan; käsitykseni on, ettei tuosta viestien yörajoituksesta kerrota selkeästi > ja taas jälleen kerran turhaudutaan ihan vain sen vuoksi, ettei ole tietoa.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015
Juuri noin. Kunhan selviää mitä voidaan asialle tehdä (tapetilla on poistaa se PIN-koodin kohdalta kokonaan tai muuttaa aikarajoituksen voimassaoloaikaa) niin tiedottaminen pitää hoitaa sitten kuntoon. Omille Sivuille info kuntoon.

  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015
Missä on tiedotettu noista lahjaleffoista? Kiva kun just huomasin, että sellasiakin on ollu tarjolla...

  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2015

Tekstiviesti siitä taisi tulla. Mutta tosiaan onneton hyvitys, neljä leffaa kuulosti hyvälle kunnes selvisi että ne ovat jotain jämäleffoja joita kukaan ei enää taida katsella.


  • Morsettaja
  • 34 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2015

Seuraavaksi varmaan muoviämpäri sadalle nopeimmalle.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10326 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2015

Tekstarina tuli tosiaan tiedote ja Sonera Viihteen puolella infolaatikossa tuosta kerrotaan myös.


  • Faxaaja
  • 84 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2015

Mikähän mahtaa olla syynä, että nämä hyvitysleffat on aina vain muutaman päivän voimassa ja aina viikonloppuna?
Edellisellä kerralla jäi kokonaan hyväksikäyttämättä, kun olin reissussa viikonlopun.
Nyt ehdin yhden leffan katsoa, ja senkin illalla myöhään.

Eikö näille voisi laittaa vaikka kuukauden katseluajan tai edes muutaman viikon?

Ihmisillä on viikonloppuisin yleensä aika paljon muutakin tekemistä, kuin istua telkkarin ääressä.


Forum|alt.badge.img+2
  • Meilaaja
  • 370 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2015
Täälläpäin vielä parempi tiedotus. Juuri tässä lukiessani huomasin että kuulemma on viikonvaihteessa ollut jotain tarjolla. Itse TV:n puolta en ole muutamaan päivään vilkaissutkaan kun vappuaatosta sunnuntai-iltaan olin työssä. Ja ei kyllä ole tekstiviestiä tullut sitten viime syksyn kun tuli viesti viihteen tunnuksista.

  • Uusi jäsen
  • 32 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2015
Lahjaleffat ovat heikko esitys Soneralta, aikaa neljä päivää ja vielä vappuna. Suurin osa suomalaisia on jossain muualla kuin Sonera Viihteen ääressä ko. ajankohtana.

NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2015

Palautteenne on toki huomioitu ja välitetty eteenpäin. Sain tuotepäälliköltä samalla myös tiedon, että näitä hyvitysleffoja oli katsottu useita kymmeniätuhansia kertoja neljän päivän aikana. Ovat siis joillekin kelvanneet, vähintäänkin paremman puutteessa. Ymmärrän kyllä täysin, että tuo rajallinen aika ja valmiiksi valitut leffat ei kaikkia miellytä.


  • Uusi jäsen
  • 55 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2015

No suomalainenhan hamstraa vaikka ämpäreitä, jos niitä ilmaiseksi saa. Saitko tuotepäälliköltä tietoa, kuinka moni katselukerta eteni loppuun saakka?


  • Morsettaja
  • 22 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2015

Eikä muuten tullut tekstarilla ilmoitusta leffoista, laskuilmoitukset jne kyllä tulee perille, eli yhteystiedot on kyllä kunnossa. Kenen idea siellä on ollut tämä "hyvitys" : valitaan satunnaiset leffat, kyllä ne tyhmiin suomalaisiin uppoaa, ei ne kuitenkaan uskalla oikeuksiaan vaatia ?!!? Ongelmat kestäneet jo pariviikkoa (?) ja hyvitysleffoihin naurettava muutaman päivän katseluaika. Taas kerran hienosti hoidettu soneralta.


Vastaa