Skip to main content

Ohjelma-oppaan puuttuva EGP


Fubar1xxx

Se on taas viikonloppu/pyhät niin EGP:tä puuttuu kanavittain ohjelmia koko päivältä???

Koskahan tähän saataisi parannus ???

Edit RaMaria: Otsikko

11 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+7
  • Somettaja
  • 6509 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2018

@Fubar1xxx kirjoitti:

Se on taas viikonloppu/pyhät niin EGP:tä puuttuu kanavittain ohjelmia koko päivältä???

Koskahan tähän saataisi parannus ???


Liittyyköhän tuo tähän ongelmaan, jonka selvittely on käynnissä? Siitä minulla ei ole mitään hajua, miten kauan tuon ratkaisu kestää.

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1514464428767


Fubar1xxx
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2018

Varmaan, alkoi ennen vuoden vaihetta, mutta sieltä puuttuu hyvin usein ohjelmia ja sitä kautta myös kirjastosta ei löydy jotain tiettyä ohjelmaa. BBC Brit hd, Viasat History hd, Viasat Explore hd,Natgeo Wild hd.


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2018

Osa ohjelmaoppaista saatiin tänään korjattua, mutta vika on edelleen päällä häiriötiedotteessa ilmoitetuilla kanavilla. Toivotaan että tulee kuntoon pian!


Fubar1xxx
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 5. tammikuuta 2018

Minkäs takia kirjastossa ohjelmat alkaa tai loppuu kesken, hel..tin kiva yrittää katsoa jotain mielenkiintoista ohjelmaa kun alku/loppu jää näkemättä.Näistä maksetaan kumminkin aika suolainen hinta, niin voisi olettaa

että palvelu toimisi.

 

Ajatuksena:

Minkä takia te ette skaalaa lähetyksiä esim.2160 tarkkuuteen hd kanavilla valmiiksi, kun varmasti tarvittava tekniikka löytyy ?

Säästyisi asiakas monelta mieliharmilta esim. kuvan nykimiseltä tai järkyttäviltä epätarkkuuksilta kuvassa ja tekstissä ?

 

Kiitos :)

 


Forum|alt.badge.img
  • Faxaaja
  • 99 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2018

@Fubar1xxx kirjoitti:

Minkäs takia kirjastossa ohjelmat alkaa tai loppuu kesken, hel..tin kiva yrittää katsoa jotain mielenkiintoista ohjelmaa kun alku/loppu jää näkemättä.Näistä maksetaan kumminkin aika suolainen hinta, niin voisi olettaa

että palvelu toimisi.

 

Ajatuksena:

Minkä takia te ette skaalaa lähetyksiä esim.2160 tarkkuuteen hd kanavilla valmiiksi, kun varmasti tarvittava tekniikka löytyy ?

Säästyisi asiakas monelta mieliharmilta esim. kuvan nykimiseltä tai järkyttäviltä epätarkkuuksilta kuvassa ja tekstissä ?

 

Kiitos :)

 


Onkohan mahdollisesti kyseessä se, että osa kirjastosta löytyvistä ohjelmista voi loppua kesken jos on ilmoitetusta poikkeava esitysaika ohjelmilla? Esimerkiksi urheilulähetyksissä voi ottelut venyä ja se sitten sekoittaa sen jälkeen tulevan ohjelman lähetysaikaa eri hetkeen mitä ohjelmaoppaassa on ilmoitettu.


Fubar1xxx
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 6. tammikuuta 2018

Sorry kun en tarkentanut, tarkoitin lähinnä nyt ainakin History kanavaa. Sieltä ei tule mitään sellaista ohjelmaa jotka venyttäisivät ohjelma aikatauluja. Yleensä ottaen ohjelmat alkaa kanavilla juuri silloin kun egp:ssä on ilmoitettu eikä 5-10 minuuttia myöhemmin niin kuin eräillä kotimaisilla kanavilla, niin tämän on silloin pakko olla Telian omaa kirjasto sekoilua.


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1418 kommenttia
  • 8. tammikuuta 2018

@Fubar1xxx Tekisitkö meille tästä vikailmoituksen tutkittavaksi oheisen linkin kautta: Yhteydenottopyyntölomake


Fubar1xxx
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 8. tammikuuta 2018

Thx.

Vikailmoituksia on rustattu muistakin aiheista n.puolensataa, hetkeksi tuntuvat auttavan ja sitten on sama vika taas päällä. Enkä tosiaan rutise mistään nappulien paikasta jossain valintaruudussa, vaan kuvan pixellöitymisestä ja epätarkkuudesta kuvassa/tekstityksessä.

On vaihdettu tv (kolmas menossa 1v.sisällä),boxi,reititin ja hdmi piuhat >hdmi2, ei tunnu mikään auttavan, tuntuu silti, että pullonkaula olisi reitittimen tai digiboxin laitteet/softa.

Tää sama sonta on jatkunut jo pari vuotta.

Silti laskut vaan nousee vaikka EI toimi, niin kun pitäisi !!!

Kiitos Telia.


  • Telialainen
  • 550 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2018

Onpas tosiaan sattunut paljon ongelmia sun kohdalle, pahoittelut siitä. Hyvä, että olit jo tietoinen mistä tuon häiriöilmoituksen voi laittaa meille. Laitatko häiriöilmoitukseen vielä tiedon millä laitteella katsot (Telia TV digiboksilla vai mobiililaitteella/tietokoneella) ja muutama esimerkki viallisista ohjelmista. Sen avulla me saadaan ongelma tutkintaan tuonne meidän vianhallintaan.

Onhan sun liittymän sopimukset katsottu meidän asiakaspalvelun kanssa? Telia.fi:n etusivulta löytyy chat, jossa asiakaspalvelu voisi katsoa sun sopimukset kuntoon.


  • Uusi jäsen
  • 86 kommenttia
  • 9. tammikuuta 2018

Viasatin lätkäkanavilla ainakin puuttuu taas ohjelmatiedot koko päivältä. Ollut jo pidempään näin. Eli vaikka on hdd-boksi, niin ei pääse kattomaan maksukanaviltaan haluamaansa ohjelmaa kesken lähetyksen tai jälkikäteen. 

 

Maksanko turhasta? 


  • Ex-telialainen
  • 569 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2018

Moro naur1s!

 

Tuo Viasatin kanavatietojen puuttuminen on tiedossa kyllä ja korjauksessa meidän verkonhallinnalla. Pyritään saamaan asia kuntoon mahdollisimman pian :smileyhappy:


Vastaa