Minulla on seuraavanlainen ongelma olin mukana Telian testipilotti ohjelmassa josta sain käyttööni laiteet Arris VIP4302W digiboksin ja reitittimen Technicolor TG799 Extreme laiteen + kaukosäätimen kaikki toimi hyvin koko testipilotin ajan, mutta 3.1.2018 jälkeen alkoi ongelmat jos laiteesta laittaa virran pois ja käynnistää uudelleen niin tulee ilmoitus yhteyttä ei voi muodostaa ja tarkista johdot ja laiteet ja käynnistä uudelleen. Sen jälkeen tulee ilmoitus ladataan softaa… jonka jälkeen ilmoitus epäonnistui ja käynnistetään uudelleen . vika no 720 vika no 710 . Tänään kokeilin laitta tilalle vanhat laiteeni Thomson TG789vn Palvelureititin ja Motorola VIP 1003 IPTV Digiboksi . Vanhoilla laiteillan tulee myös vastaavat virheilmoitukset. Yhteys alkaa toimimaan noin vajaan tunnin kuluttua kun on sammuttelut ja käynnistellyt laitteita uudestaan ja uudestaan. Eli nyt ei uskalla laitteita sammuttaa ettei tarvitsisi samaa rumbaa aloittaa alusta. Olin yhteydessä Telian asiakaspalveluun josta ei pystytty auttamaan. Kehotettiin ottamaan yhteyttä Telia Helpiin hinta 2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm. Eli jos neuvonta kestää yhtä kauan kuin Chatissa niin hinta tulee olemaan noin 120,- tai enemmän. Eli ongelma on minulla Oulun alueella ja epäilen vahvasti että yhteydessäni Telialta kotiini on jotain vialla. Osaisiko joku neuvoa täällä Telia yhteisössä, muuten jää ainoaksi mahdollisuudeksi vaihtaa palveluntarjoajaa
EDIT: muokattu otsikkoa //TuizeKoo
Telia TV ja Arris VIP4302W + Technicolor TG799 ongelmaa
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.