Skip to main content

Luvattua 24 mbit yhteyttä ei ole tullut

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Soneralta soitettiin ja kysyivät haluaisimmeko vaihtaa 8 mbit yhteytemme 24 mbit ja lisäksi saisimme TV kortin kesäkuuhun asti ja digiboxin. Hintaan ei olisi tullut muutosta muuten, kuin eurolla alaspäin. 2 viikkoa oli aika mitä sanottiin kauan kestää, että nopeampi yhteys tulee, mutta 8 mbittiä speedtestin mukaan vieläkin on ja 2 viikkoa mennyt. Digiboxista ja kortista ei ole myöskään näkynyt vilaustakaan.

Onko se yhteys edes tulossa? Olisi tarvetta vähän nopeammalle netille.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2011
Arska134: Sinun kannattaa nyt olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta tilauksen tila saadaan tarkistettua. Nopeudennosto 24M yleensä kestää alueesta riippuen maksimissaan 2-3 viikkoa.

Voit soittaa asiakaspalveluumme tai jättää Sonera Omat Sivut -palvelun kautta palvelupyynnön. Ajanvarauskalenteristamme löytyy myös tätä kirjoittaessani runsaasi vapaita aikoja ensi viikolle.

  • 0 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2011
Arska134 kirjoitti:
Onko se yhteys edes tulossa? Olisi tarvetta vähän nopeammalle netille.


Käyttäjätunnuksesi tiedoissa olevalla asiakasnumerolla löytyy 8/1M-nopeusluokan ADSL-liittymä, mutta kyseisen liittymän osoitteeseen ei ole saatavuutta 24/1M-nopeusluokan ADSL-liittymälle. Johdonpituus puhelinkeskuksessa sijaitsevalle ADSL-keskittimelle on liian pitkä, jotta 24/1M-nopeusluokka voisi toimia luotettavasti.

Asiakastiedoista ei toisaalta löydy kertomaasi nopeuden noston ja Koti TV:n tilausta, joten en ole varma onko asiakasnumero tämän palstan käyttäjätunnuksen tiedoissa oikein. Asiakasnumeron voit tarkistaa laajakaistaliittymän laskusta.

Vastaa