Skip to main content

Kanavien kytkeminen - kauanko kestää?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 7 kommenttia
  • 36 katselukertaa

Kun on tilannut koti-tv palveluun lisäkanavia, kuinka kauan kestää, kun ne kytketään päälle? Tuleeko siitä jokin viesti puhelimeen, kun ne on kytketty? Tilauspalvelussa asiakaspalvelija sanoi, että kytkee ne päälle, mutta ei maininnut kauanko siinä menee.

  • 9. heinäkuuta 2010
Koti TV - liittymäsi kanavapakettien tilaus on ei ole edennyt järjestelmäongelman vuoksi. Asia on laitettu selvitykseen, joten toivottavasti saat kanavapaketit näkyviin mahdollisimman pian.

Maksukanavien aktivoinnista ei tule erikseen viestiä, joten on vain testattava ajoittain joko uudet kanavat näkyvät.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • 26. heinäkuuta 2010
lauantaina tein muutoksia,vieläkin lukee tilauksen käsittely on kesken.

  • 27. heinäkuuta 2010
janet89: Tilauksesi näyttää tulleen perille, mutta jostain syystä tilaus on tosiaan vielä kesken. Näyttäisi siltä, että kanavapaketin automaattinen aktivointi ei ole tilauksen yhteydessä onnistunut.

Suosittelen ottamaan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluun joko jättämällä palvelupyyntö tai soittamalla asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) jotta saat tilaamasi palvelun käyttöösi.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

  • 2. elokuuta 2010
Soitin viime torstaina 29.7. asiakaspalveluun ja tilasin Surf kanavapaketin, asiakaspalvelija kertoi, että paketin kytkeminen saattaisi kestää jopa tämän viikon alkuviikkoon, mutta onkohan minunkin tilaukseni jotenkin virheessä ?
Omilla sivuilla on viesti tilauksesi käsittely on kesken...

  • 2. elokuuta 2010
mikaknurmi: Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.

Vaihtoehtoisesti voit jättää meille palvelupyynnön asiaan liittyen.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

  • 3. elokuuta 2010
Moi,
Kanavat alkoivat näkyä eilen illalla, vielä kun pääsisi tuosta 5 min välein tapahtuvasta digiboxin uudelleenkäynnistymisestä eroon...
Hieman häiritsee katselunautintoa.

  • 4. elokuuta 2010
mikaknurmi: Osaa Koti TV - liittymistä on kiusannut jo useita päiviä kestänyt toistuva vika, jossa kuva katkoo ja Motorola-digiboxi voi buuttailla itseään. Vika on tiedossa ja toivottavasti se saadaan korjattua mahdollisimman pian.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa