Skip to main content

Vikailmoitus nopeudesta?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten tehdään vikailmoitus jos laajakaistan nopeus ei ole sitä mitä pitää?

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2011
Vikailmoituksen voit tehdä soittamalla vikapalveluumme tai jättämällä palvelupyynnön Omat sivut-palvelun kautta.

  • 0 kommenttia
  • 4. helmikuuta 2011
Käytössä on 100/5 Laajakaista Extra/kaapeli.
Nopeudet ovat etenkin viikonloppuisin melkoisen alhaiset, luokkaa 20 megaa download.
Viikolla/päivällä downloadia löytyy sitten jo 40-50 megaa.
Upload antaa 1-1,5 megaa. Vermeet pitäisi olla kunnossa ja kaapelimodeemin näyttämät arvot ovat ok.
Ainoa selitys lienee liikenneruuhka kaapelissa. Yhden vikailmoituksen jo tein, mutta siihen ei reagoitu mitenkään. Ilmeisesti kapasiteetin vähäisyys ei ole vika vaan ominaisuus.
Etenkin uploadia kaipaisin sen takia, että harrastan valokuvausta. Kuvien lataaminen nettialbumeihin on nykyään melkoisen nuhaista...

  • 0 kommenttia
  • 9. helmikuuta 2011
vpsalmi : Suosittelisin kuitenkin jättämään vielä liittymäsi nopeudesta uuden vikailmoituksen vaikkapa tuolla Vikailmoituslomakkeella. Vikailmoituksen perusteella Vikapalvelu voi tarkistaa vielä liittymäsi tilannetta ja katsoa onko tuolle nopeuden heittelylle jotain tehtävissä.

Vastaa