Skip to main content

Laskut maksettu - liittymä silti kiinni

  • 11. joulukuuta 2014
  • 6 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Olen maksanut kaikki rästissä olevat laskuni. Liittymä on silti kiinni. Laskujen maksamisesta on yli viikko. En pääse lähettämään omien sivujen kautta viestiä teille koska tunnukset on hukassa, enkä voi liittymällä uusia tilata. Joten en myöskään näe omilta sivuilta onko mahdollisesti jäänyt joku lasku maksamatta. Mistään sivuiltanne en myöskään löydä sähköpostiosoitetta johon voisin tämän viestini kohdentaa, ilman sisäänkirjautumista omille sivuille mihin ei siis pääse.

Miten tässä nyt tulisi toimia että saisin tietooni miksi liittymä on edelleen kiinni?

6 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 11. marraskuuta 2010
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi tilanteen tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • 0 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2010
Minulla on sama ongelma, paitsi että näen omien sivujen kautta maksaneeni laskut.. Laitoin aiemmin tänään viestiä asiakaspalveluun liittyen mm. tähän ja pyysin yhteydenottoa sähköpostitse, mutta enpäs sitten muistanut tarkistaa, että kirjoitinko osoitteen oikein... Kovin helpottaisi saada vastausta vaikka sitten tätä kautta, kun tarvetta on muokata liittymää, eikä sekään onnistu ilmeisesti juuri sen takia, että liittymä on kiinni.
Kortti on käytetty kahdessakin eri puhelimessa "aktivoitumassa", tuloksetta.

  • 0 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2010
JuneGrace: Yksi 02.12. erääntynyt lasku näkyisi olevan vielä avoinna. Oletko tehnyt sille eilen maksusopimuksen Omien Sivujen kautta?

Jos liittymä on ehtinyt sulkeutua, tulee kaikkien erääntyneiden laskujen olla maksettuna ennen kuin liittymä voidaan avata käyttöön. Kiinnimenemisen jälkeen tehty maksusopimus ei avaa liittymää. Siksi maksusopimukset kannattaa tehdä hyvissä ajoin.

  • 0 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2010
2. päivä erääntynyt laskukin on nyt maksettu osuuspankin tililtä. Jossain palstalla mainittiin jostain pika-aukaisusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tms., eli miten nyt toimin/minne tarkkaan otan yhteyttä sen suhteen?

  • 0 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2010
Pääsetkö soittamaan jollain toisella liittymällä Asiakaspalveluumme?

Voit siis pyytää liittymäsi pika-avauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Pika-avausmaksu veloitetaan seuraavalla matkapuhelinlaskullasi.

  • 0 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2010
Kiitos avusta :) Jään nyt kuitenkin odottamaan liittymän avautumista itsekseen, kun seuraavaan laskuun ynnäytyy jo loput rikkoontuneen kytkyluurin maksutkin, niin tuo kiva pieni kolmenkympin lisämaksu vielä ei sittenkään oikein houkuta.. ;)

Vastaa