Skip to main content

Samsung Galaxy S palveluviesti ongelma

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 18 katselukertaa

Olen yrittänyt tilata Samsung Galaxy S puhelimeeni soittoääni mm. buumi.net sekä muutamasta muusta nettipalvelusta. Puhelin ilmoittaa, että tilausviesti on mennyt perille ja tilauskoodin ole kirjoittanut oikein.

Mistähän mahtaa olla kyse? Onko asetuksissani jokin pielessä? Olen omasta mielestäni tarkistanut, että asetukset ovat oikein.

EDIT: Palveluviestit on kuitenkin veloitettu puhelinlaskullani, vaikka en ole saanut tilaamaani tuotetta. Olen laittanut siitä viestiä palveluntarjoajalle, mutta mitään vastausta en ole niihin saanut.

  • 6. toukokuuta 2011
hautjon: Mikäli pääset puhelimellasi nettiin, ovat asetukset kunnossa. Hyvä, että olet laittanut onglemasta viestiä palveluntarjoajalle, koska se on oikea taho asian selvittämiseksi. Toivottavasti saat sieltä pian vastauksen.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 6. toukokuuta 2011
Kiitos vastauksestasi. Sain tänään vastauksen palveluntarjoajalta ja saan hyvitykset. Samalla kertaa ratkesi ongelmakin.
"Samsung Galaxy S -puhelimeen? Puhelin on android-puhelin, joka ei valitettavasti tue soittoäänien ja täysimittaisten kappaleiden lataamisessa tarvittavaa WAP Push -tekniikkaa."

Vastaa