Skip to main content

windows mail ei tule postia

  • 11. joulukuuta 2014
  • 8 kommenttia
  • 3 katselukertaa

joo siis ei tuu postia vaikka asetusten pitäs olla kunnossa ja ohjeiden mukaan.
postia pystyy lähettämään muttei vastaanottamaan.

8 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 12. maaliskuuta 2011
Tili: 'sähköposti@osoite', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '.', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC18

mikä vialla?
kukaan osais sanoa?

Vastausta odotellessa.

  • 0 kommenttia
  • 15. maaliskuuta 2011
Vikakoodi 0x800CCC18 viittaa sähköpostin autentikoinnin ongelmaan. Pari vinkkiä:

- Jos Windows Mail -ohjelman tiliasetuksissa on käytössä asetus Käytä suojattua salasanan todennusta, ota se pois käytöstä. Asetus on tilin Palvelmet-välilehdellä.
- Varmista tiliasetuksien Yleiset-välilehdeltä, että sähköpostiosoite on kirjoitettu sinne täsmälleen oikein.

  • 0 kommenttia
  • 15. maaliskuuta 2011
Noilla asetuksilla se huutaa Windows Suojausta.
''Kirjaudu kohteeseen minä@jeee
varmista että postipalvelimen käyttäjänimi ja salasana ovat oikeat''

tuo tulee siis kokoajan kun painaa nappia ''Lähetä/vastaanota kaikki''

  • 0 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2011
marggo: Käytätkö sähköpostia Soneran laajakaistaliittymässä vai myös muiden operaattoreiden verkossa.

Katsopas myös Windows Mail Tietoturva-asetukset kuntoon.

  • 0 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2011
Tanja kirjoitti:
marggo: Käytätkö sähköpostia Soneran laajakaistaliittymässä vai myös muiden operaattoreiden verkossa.

Katsopas myös Windows Mail Tietoturva-asetukset kuntoon.


Ennen oli nyt muilla mutta nyt tuli uusi netti, jonka jälkeen ei ole toiminut.

  • 0 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2011
''7. Ohjelma tarjoaa automaattisesti virheellisesti sähköpostiosoitteesi alkuosaa. Kirjoita Soneralta saamasi käyttäjätunnus (esim. testte-1) Sähköpostin käyttäjänimi -kenttään ja salasanasi Salasana-kenttään. Paina Seuraava.''

Tuo minulla ainakin on väärin ollut, mutta mitä siihen oikeastaan pitää laittaa?

  • 0 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2011
marggo: Onko sinun Soneran sähköpostiosoitteen loppuosa muotoa inet.fi?

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa tiedot. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

  • 0 kommenttia
  • 21. maaliskuuta 2011
marggo kirjoitti:
Tuo minulla ainakin on väärin ollut, mutta mitä siihen oikeastaan pitää laittaa?


Käyttäjätunnus on kyseisen sähköpostiosoitteen käyttäjätunnus. Liittymän pääkäyttäjän sähköpostin tunnukset läheteään laajakaistaliittymän tilauksen jälkeen joko kirjepostina tai asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Lisäpostilaatikon tunnukset lähtevät automaattisesti pääkäyttäjän sähköpostiin eli siihen osoitteeseen minkä tunnuksilla lisäpostilaatikko on Omilta sivuilta tilattu.

Voit kirjoittaa sähköpostin tiliasetuksiin käyttäjätunnuksen tilalle myös kyseisen sähköpostiosoitteen kokonaan. Se toimii myös käyttäjätunnuksena sähköpostipalvelimelle.

Vastaa