Miten on mahdollista, että Soneran asiakaspalvelua ja teknistä osastoa ei kiinnosta selvittää ongelmaa, joka ilmenee vain Soneran liittymää käytettäessä? Yritetty on jo monenmonta kertaa soittaa ja kysyä, mutta aina vaan sysätään ongelma eteenpäin ja luvataan palata pikaisesti asiaan, niin kuitenkaan tekemättä.
Taas on reilu viikko vierähtänyt, eikä mitään ole kuulunut, joten yritetäänpä tätä kautta.
Eli ongelma on se, että Soneran liittymää käytettäessä en pääse eräälle Intranet-sivulle, joka sijaitsee Öretelin palvelimella. Kaikilla muilla kokeilemallani liittymillä (Welho, Saunalahti, Elisa) tuo toimii, mutta ei Soneralla. Edes palveluntarjoajan http://www.oretel.se sivuille on pääse.
Intranet-sivun käyttö olisi ensiarvoisen tärkeää minulle varsinkin 1.6. alkaen, joten toivoisin asiaan pikaista ratkaisua. Ei kai se vaadi kuin teknisen osaston yhteydenottoa Ruotsin suuntaan tai joidenkin tiettyjen asetusten muuttamista. Itse en tuolle asialle muuta voi tehdä kuin irtisanoa liittymäni ja vaihtaa sellaiseen, jolla tuonne pääsee. Kuulostaa vaan hiukan hankalalle ratkaisulle, vai onko asiakaspalvelun ja tekniikan haluttomuus asian ratkaisemiseksi tulkittavissa niin, ettei tuota ongelmaa yksinkertaisesti osata ratkaista?
Yst. terveisin,
HS
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.