Meillä on ollut jo pari kuukautta ongelmana liittymän (ADSL) katkeilu ja hidastelu. Asiasta ei voi tehdä ilmoitusta Soneralle koska kun tekee puhelimella "vikailmoituksen" sen perkuleen koneen kanssa keskustellen niin se "fiksu" masiina ilmoittaa että jos teen vikailmoituksen ja vika on minun laitteessa siis lähinnä modeemissa niin se vikailmoituksen tutkiminen maksaa minulle.
Sinänsä hassua koska modeemi ei ole minun vaan Soneran, näin lukee ainakin "omilla sivuilla" Soneran netissä.
Minulla 24 meganen liittymä mutta se toimii noin 8 megalla ja se on ihan ok mutta nyt parin kuukauden aikana tuo nopeus on tippunut välillä noin 2 megaan ja silloin esim. tuo tv palvelu ei toimi lainakaan, netti katkeaa vähintään 10 kertaa päivässä ja muutenkin tuo toimii miten toimii, mutta pääsääntöisesti se ei toimi, ainakaan sillä tasolla kun sen pitäisi.
Tänä aamuna viimeksi kun yritin maksaa yhtä laskua verkkopankin kautta niin sinä aikaan yteys meni poikki pariin kertaan ja kun se ei mennyt poikki niin sitten se jäin miettimään pitkäksi aikaa...
Ei voi kenellekkään ainakaan Soneran nettiä suositella....
Surkeata..
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.