Minulla on Soneran valokuitu laajakaista nopeuksilla 100M/5M. En käytä mitään reitittimiä modeemin ja koneen välillä, kaapeli menee suoraan modemiin, josta ethernet menee suoraan koneeseen.
Olen vasta noin viikon verran omistanut tämän modeemin ja liittymän, eikä se ole vielä kertaakaan toiminut kunnolla kokonaista päivää.
Ongelmana on yhteyden katkeilu. Soneran nopeustesti antaa normaalisti nopeuden 95M joten siitä ei ole kyse.
Käytän Google Chrome, joka sivun yritettyä ladata antaa usein tämän ohjeen tai joitakin noista:
Here are some suggestions:
Reload this web page later.
Check your Internet connection.
Reboot any routers, modems or other network devices that you may be using.
Check your DNS settings. Contact your network administrator if you're not sure what this means.
Try disabling network prediction by following these steps: Go to Spanner menu > Options > Under the Bonnet and deselect "Predict network actions to improve page load performance." If this does not resolve the issue, we recommend selecting this option again for improved performance.
Add Google Chrome as a permitted programme in your firewall or antivirus software's settings. If it is already a permitted programme, try deleting it from the list of permitted programmes and adding it again.
If you use a proxy server, check your proxy settings or contact your network administrator to make sure that the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server, adjust your proxy settings: Go to the spanner menu > Options > Under the Bonnet > Change proxy settings... > LAN Settings and deselect the "Use a proxy server for your LAN" checkbox.
Eniten ongelmia on ollut latauksien aikana. Ihan siis pelkän musiikin tai kuvien latauksien aikana kaikki muu yhteys näyttäisi katkeavan latauksen ajaksi. Tallaista ongelmaa minulla ei ollut Saunalahden laajakaistalla, joka oli vain 24M nopeudeltaan. Katkeilua tapahtuu myös muulloin kuin latauksien aikana, mutta ainakin kun yritin mitä tahansa ladata, niin lataus onnistuu, hitaammin kuin 24M saunalahden liittymällä kylläkin, mutta kaikki muu Internet yhteydet katkeavat samalla.
Mistä tallainen voisi johtua?
- Yhteisö
- Foorumin etusivu
- Arkisto
- Kysy ja keskustele -palstan arkisto
- Ciscon kaapeli ethernet yhteys katkeilee
38 kommenttia
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 2. tammikuuta 2012
Soitin vianrajauspalveluun ja se pisti asiasta suoraan vikailmoituksen.
Epäilen kuitenkin, että vika voi olla modeemissa. Pitäisikö perua vikailmoitus silloin? Hankalaa kun asiakaspalvelussa ei saa oikeaa ihmistä kiinni, jolta kysyä neuvoja :/ En halua maksaa 100€ turhasta.
Epäilen kuitenkin, että vika voi olla modeemissa. Pitäisikö perua vikailmoitus silloin? Hankalaa kun asiakaspalvelussa ei saa oikeaa ihmistä kiinni, jolta kysyä neuvoja :/ En halua maksaa 100€ turhasta.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 3. tammikuuta 2012
Jos malli on Cisco EPC-3825 niin vika on siinä ja sen ainoa korjauskeino on firmwaren päivitys, joka tapahtuu kaapelimodeemissa vikailmoituksen kautta-eli ihan oikein teit!
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 4. tammikuuta 2012
Okei, kiitos tiedosta.
Ehtisin lukea hieman toisten kokemuksia ja toivon ettei samoin käy minulle. Esim täältä viewtopic.php?f=53&t=7847 Toivottavasti päivityksen jälkeen ei tarvitse enää hakata päätään seinään huonon 100M yhteyden takia. Meinaan Saunalahdella ei ollut koskaan ongelmia yhteyden kanssa. Soneraan halusin vaihtaa vain nopeamman vaihtoehdon takia, mutta eipä tämä ole hyväksi vaihtoehdoksi vielä näyttäytynyt ainakaan. Täytyy varmaan pian harkita sitä sopimuksen purkaustakin.
Ehtisin lukea hieman toisten kokemuksia ja toivon ettei samoin käy minulle. Esim täältä viewtopic.php?f=53&t=7847 Toivottavasti päivityksen jälkeen ei tarvitse enää hakata päätään seinään huonon 100M yhteyden takia. Meinaan Saunalahdella ei ollut koskaan ongelmia yhteyden kanssa. Soneraan halusin vaihtaa vain nopeamman vaihtoehdon takia, mutta eipä tämä ole hyväksi vaihtoehdoksi vielä näyttäytynyt ainakaan. Täytyy varmaan pian harkita sitä sopimuksen purkaustakin.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 4. tammikuuta 2012
Ole huoleti-nuokin on firmisvikoja-ei kaapeliyhteysvikoja. On kuin enkeli päivityksen jälkeen, jes :)
Elokuu on modeemin viimeisin kait..mulla ainakin. Sen näkee osoitteessa 192.168.0.1 kohdassa
Current Software Revision: epc3825-v302r125533-110811c
Firmware Name: epc3825-v302r125533-110811c.bin
Firmware Build Time: Aug 11 18:20:51 2011
ja onkelmia ei enää ole. Motukin toimii nopeemmin asetusnäytössä.
Elokuu on modeemin viimeisin kait..mulla ainakin. Sen näkee osoitteessa 192.168.0.1 kohdassa
Current Software Revision: epc3825-v302r125533-110811c
Firmware Name: epc3825-v302r125533-110811c.bin
Firmware Build Time: Aug 11 18:20:51 2011
ja onkelmia ei enää ole. Motukin toimii nopeemmin asetusnäytössä.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 6. tammikuuta 2012
Soittivat ja kysyivät vähän tietoja keskiviikkona ja sain sitten tekstiviestin, että asia on siirretty asiantuntijalle. Korjausta on nyt siis kestänyt lähes 3 päivää.
Current Software Revision: epc3825-v302r12901-100201c
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Tuollaiseltä minulla näyttää. Välillä modeemin status on ollut skannauksessa, mutta mitään uutta ei noihin vielä ole tullut. Mahtaakohan mennä nyt sitten maanantaihin saakka tämä korjaus.
Current Software Revision: epc3825-v302r12901-100201c
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Tuollaiseltä minulla näyttää. Välillä modeemin status on ollut skannauksessa, mutta mitään uutta ei noihin vielä ole tullut. Mahtaakohan mennä nyt sitten maanantaihin saakka tämä korjaus.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 7. tammikuuta 2012
Ankka kirjoitti: Soittivat ja kysyivät vähän tietoja keskiviikkona ja sain sitten tekstiviestin, että asia on siirretty asiantuntijalle. Korjausta on nyt siis kestänyt lähes 3 päivää.
Current Software Revision: epc3825-v302r12901-100201c
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Tuollaiseltä minulla näyttää. Välillä modeemin status on ollut skannauksessa, mutta mitään uutta ei noihin vielä ole tullut. Mahtaakohan mennä nyt sitten maanantaihin saakka tämä korjaus.
Taitaa mennä-not my fault. Vanha firmis tossa on. Soita sinne uudestaan-tekevät kyllä pyhäisinkin korjauksia.
Ja IP flood detection pois päältä.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 20. tammikuuta 2012
Vihdoin parin viikon jälkeen he saivat Firmwaren päivitettyä ja lähettivät tekstiviestiä, että ongelma olisi korjaantunut. Ongelmia ei näkynytkään pariin päivään, mutta nyt taas on ihan samanlainen.
Ihan surkeaa kun 100M yhteys katkeaa pariksi minuutiksi lähes joka tunti. Ei kyllä huvittaisi maksaa tällaisesta liittymästä, mikä ei toimi kuten pitäisi.
Tällaista sanoi kun yritin vaan sähköpostin lähettämisen jälkeen mennä Soneran sivuille:
The server at www.sonera.fi can't be found because the DNS look-up failed. DNS is the network service that translates a website's name to its Internet address. This error is most often caused by having no connection to the Internet or a misconfigured network. It can also be caused by an unresponsive DNS server or a firewall preventing Google Chrome from accessing the network.
Here are some suggestions:
Reload this web page later.
Check your Internet connection. Reboot any routers, modems or other network devices that you may be using.
Check your DNS settings. Contact your network administrator if you're not sure what this means.
Try disabling network prediction by following these steps: Go to Spanner menu > Options > Under the Bonnet and deselect "Predict network actions to improve page load performance." If this does not resolve the issue, we recommend selecting this option again for improved performance.
Add Google Chrome as a permitted programme in your firewall or antivirus software's settings. If it is already a permitted programme, try deleting it from the list of permitted programmes and adding it again.
If you use a proxy server, check your proxy settings or contact your network administrator to make sure that the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server, adjust your proxy settings: Go to the spanner menu > Options > Under the Bonnet > Change proxy settings... > LAN Settings and deselect the "Use a proxy server for your LAN" checkbox.
Parin minuutin päästä ongelmaa ei taas ollut.
Tallaista lukee tuolla nyt kuitenkin:
Current Software Revision: epc3825-v302r125551-111216c
Firmware Name: epc3825-v302r125551-111216c.bin
Firmware Build Time: Dec 16 17:57:02 2011
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network: Enable
Ongelma ei tainnutkaan olla Firmware sitten?
Ihan surkeaa kun 100M yhteys katkeaa pariksi minuutiksi lähes joka tunti. Ei kyllä huvittaisi maksaa tällaisesta liittymästä, mikä ei toimi kuten pitäisi.
Tällaista sanoi kun yritin vaan sähköpostin lähettämisen jälkeen mennä Soneran sivuille:
The server at www.sonera.fi can't be found because the DNS look-up failed. DNS is the network service that translates a website's name to its Internet address. This error is most often caused by having no connection to the Internet or a misconfigured network. It can also be caused by an unresponsive DNS server or a firewall preventing Google Chrome from accessing the network.
Here are some suggestions:
Reload this web page later.
Check your Internet connection. Reboot any routers, modems or other network devices that you may be using.
Check your DNS settings. Contact your network administrator if you're not sure what this means.
Try disabling network prediction by following these steps: Go to Spanner menu > Options > Under the Bonnet and deselect "Predict network actions to improve page load performance." If this does not resolve the issue, we recommend selecting this option again for improved performance.
Add Google Chrome as a permitted programme in your firewall or antivirus software's settings. If it is already a permitted programme, try deleting it from the list of permitted programmes and adding it again.
If you use a proxy server, check your proxy settings or contact your network administrator to make sure that the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server, adjust your proxy settings: Go to the spanner menu > Options > Under the Bonnet > Change proxy settings... > LAN Settings and deselect the "Use a proxy server for your LAN" checkbox.
Parin minuutin päästä ongelmaa ei taas ollut.
Tallaista lukee tuolla nyt kuitenkin:
Current Software Revision: epc3825-v302r125551-111216c
Firmware Name: epc3825-v302r125551-111216c.bin
Firmware Build Time: Dec 16 17:57:02 2011
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network: Enable
Ongelma ei tainnutkaan olla Firmware sitten?
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 20. tammikuuta 2012
Kuulostaa DNS-ongelmalta. Oletko kokeillut jos modeemin asetuksiin syötät DNS palvelimiksi Googlen DNS palvelimet, eli IP: 8.8.8.8 ja 8.8.4.4
Jos toimii sitten ok, niin luultavasti Soneran DNS sekoilee.
Jos toimii sitten ok, niin luultavasti Soneran DNS sekoilee.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 21. tammikuuta 2012
Otitko ip flood detectionin ja ja muut täpät pois security-firewall-osastosta? Mulla se auttoi lopullisesti. Fyrewall saa siis olla päällä mutta vain alin täppä valittuna.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 22. tammikuuta 2012
morgooni kirjoitti: Otitko ip flood detectionin ja ja muut täpät pois security-firewall-osastosta? Mulla se auttoi lopullisesti. Fyrewall saa siis olla päällä mutta vain alin täppä valittuna.
Joo otin kaikki suojauslisäykset pois, sen alimmankin. Silti tuli ongelmia.
Ja vaihdoin nyt DNS osoitteet Googlen omiksi, saa nähdä auttaako tuo.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 22. tammikuuta 2012
Buffale kirjoitti: Kuulostaa DNS-ongelmalta. Oletko kokeillut jos modeemin asetuksiin syötät DNS palvelimiksi Googlen DNS palvelimet, eli IP: 8.8.8.8 ja 8.8.4.4
Jos toimii sitten ok, niin luultavasti Soneran DNS sekoilee.
Ei auttanut tuokaan. Yhteys vaan katkeaa vaikka modeemissa on normaalit valot päällä ja tietokone näyttää, että yhteys olisi päällä. Parin minuutin päästä sitten taas alkaa pelittää. Modeemin sammuttaminen ja uudelleen käynnistyminen autaa myös, mutta ei sekään ole ollut lopullinen ratkaisu.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 23. tammikuuta 2012
Ankka: Mikäli modeemin päivityskään ei auta, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus (pätkimisestä). Modeemi on tullut meiltä ja siinä on vielä takuu voimassa, joten mikäli viallinen laite osoittautuu ongelman syyksi se voidaan vaihtaa uuteen (asentajakäyntimaksua ei veloiteta näissä tapauksissa).
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 25. tammikuuta 2012
Veikko kirjoitti: Ankka: Mikäli modeemin päivityskään ei auta, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus (pätkimisestä). Modeemi on tullut meiltä ja siinä on vielä takuu voimassa, joten mikäli viallinen laite osoittautuu ongelman syyksi se voidaan vaihtaa uuteen (asentajakäyntimaksua ei veloiteta näissä tapauksissa).
Tein uuden vikailmoituksen. Toivottavasti ongelma saadaan korjattua nopeasti.
Tänään aamulla netti ei toiminut ollenkaan Soneran DNS servereillä, joten vaihdoin taas Googlen omiin. Ehkä DNS servereissäkin on jotain vikaa sitten.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 27. tammikuuta 2012
Eilen soitettiin taas Soneralta, että vika on korjattu. Kysyin myös mitä he tekivät ja he päättivät laittaa firmwaren takaisin vanhempaan. Tämän seurauksena taas kaikki latauksetkin aiheuttavat netin kaatumisen eli mentiin takaisin huonompaan.
Pitäisoköhän jo suosiolla vaihtaa takaisin Elisaan? Reilun kuukauden olen koittanut saada Soneran laajakaistaa toimimaan, mutta se vain pätkii ja pätkii.
Pitäisoköhän jo suosiolla vaihtaa takaisin Elisaan? Reilun kuukauden olen koittanut saada Soneran laajakaistaa toimimaan, mutta se vain pätkii ja pätkii.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 28. tammikuuta 2012
Nyt tuli jo ensimmäinen lasku laajakaistasta, enkä todellakaan tule maksamaan sitä.
Miten minun tulisi toimia, jotta te ymmärtäisitte jättää laskut lähettämättä minulle ennen kuin laajakaista edes oikeasti toimii?
Miten minun tulisi toimia, jotta te ymmärtäisitte jättää laskut lähettämättä minulle ennen kuin laajakaista edes oikeasti toimii?
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 30. tammikuuta 2012
Ankka kirjoitti: Nyt tuli jo ensimmäinen lasku laajakaistasta, enkä todellakaan tule maksamaan sitä.
Miten minun tulisi toimia, jotta te ymmärtäisitte jättää laskut lähettämättä minulle ennen kuin laajakaista edes oikeasti toimii?
Olit tehnyt vikailmoituksen ja vika oli todettu, joten voit kysellä hyvityksiä asiakaspalvelusta (0200 17000, mpm/pvm).
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 9. helmikuuta 2012
Sain 30€ anteeksi laskusta, mikä on ihan ok.
Samalla minulle tehtiin jälleen uusi vikailmoitus ja "korjaus" tapahtui nopeasti tällä kertaa, tosin mikään ei muuttunut. Huomenna koitan päästä testaamaan modeemia Soneran liikkeeseen, koska eivät helposti suostu vain vaihtamaan uuteen modemiin vaikka olen yrittänyt ehdotella jo useamman kerran.
Samalla minulle tehtiin jälleen uusi vikailmoitus ja "korjaus" tapahtui nopeasti tällä kertaa, tosin mikään ei muuttunut. Huomenna koitan päästä testaamaan modeemia Soneran liikkeeseen, koska eivät helposti suostu vain vaihtamaan uuteen modemiin vaikka olen yrittänyt ehdotella jo useamman kerran.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 14. helmikuuta 2012
Paikan päällä sanottiin ettei modeemia kannata testata, kiva juttu.
Ja olin tänään skype palaverissä, tai piti olla, mutta 5 minuutin jälkeen yhteys hienosti katkesi, onneksi palasi 10 minuutin jälkeen ja katosi taas minuutin jälkeen uudestaan. Kesti taas hetki kun se tuli takaisin ja katkesi jälleen noin 5 minuutiksi.
Soneran huippunopea ja luotettava laajakaista on kyllä kaikkea muuta kuin sitä. Eihän tähän voi yhtään luottaa, monta vikailmoitusta jo jätetty eikä mitään ole saatu aikaiseksi. En voi pitää näin huonua laajakaistaa, siis tämä 100M valokuitu kaapeli laajakaistahan on huonompi kuin 1M mokkula. Ainakaan mokkula ei ole minulla katkeillut, ihmeellistä, että laajakaista sitä tekee sitten.
Mutta joo tulee pian 2 kuukautta Soneran hankinnasta, oli kyllä suuri virhe ja tuli maksamaan minulle aivan liikaa päänvaivaa, aikaa ja rahaa. En kyllä voi suositella soneran liittymiä kenellekään. Asiakaspalvelukin on kyllä erittäin huonoa. Sama tekstiviesti aina tulee ja puhelimessa on ainoastaan robotti tai tunnin jonoa.
Kiitos tyhjästä Sonera. Täytyy mennä purkamaan sopimus.
Ja olin tänään skype palaverissä, tai piti olla, mutta 5 minuutin jälkeen yhteys hienosti katkesi, onneksi palasi 10 minuutin jälkeen ja katosi taas minuutin jälkeen uudestaan. Kesti taas hetki kun se tuli takaisin ja katkesi jälleen noin 5 minuutiksi.
Soneran huippunopea ja luotettava laajakaista on kyllä kaikkea muuta kuin sitä. Eihän tähän voi yhtään luottaa, monta vikailmoitusta jo jätetty eikä mitään ole saatu aikaiseksi. En voi pitää näin huonua laajakaistaa, siis tämä 100M valokuitu kaapeli laajakaistahan on huonompi kuin 1M mokkula. Ainakaan mokkula ei ole minulla katkeillut, ihmeellistä, että laajakaista sitä tekee sitten.
Mutta joo tulee pian 2 kuukautta Soneran hankinnasta, oli kyllä suuri virhe ja tuli maksamaan minulle aivan liikaa päänvaivaa, aikaa ja rahaa. En kyllä voi suositella soneran liittymiä kenellekään. Asiakaspalvelukin on kyllä erittäin huonoa. Sama tekstiviesti aina tulee ja puhelimessa on ainoastaan robotti tai tunnin jonoa.
Kiitos tyhjästä Sonera. Täytyy mennä purkamaan sopimus.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 19. helmikuuta 2012
Kiirreellä lähetettiin uusi modeemi, mutta vasta kuin oltiin päädytty irtisanomiseen.
No nyt on uusi modeemi, joka ei tietenkään toimi ollenkaan.
Time ID Level Description
Time Not Established 2436694060 Critical (3) Booting up the cable modem
Time Not Established 68000100 Critical (3) DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=e4:48:c...
Time Not Established 82000900 Warning (5) B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=e4:48:c7:ea:05:0...
Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=e4:48:c7:ea...
Time Not Established 85000100 Critical (3) No UCDs Received - Timeout;;CM-MAC=e4:48:c7:ea:05:0b;CMTS-MAC...
Time Not Established 84000200 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
Time Not Established 84000100 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
Tuollaista löytyy logista. Jos joku tietää mitä voisi tehdä niin sanomaan vaan.
Veikkaisin varmaan taas noita tehdasasetuksia syyksi. Mutta modeemi on nyt kuitenkin täysin turha.
Mukava ehdotus Soneralle olisi antaa jonkinlainen ohje SUOMENKIELELLÄ modemiin asentamiseen. Kaikki on vain englanniksi, ranskaksi jne.. Myös modeemien valmiiksi päivitys voisi olla kova juttu. Ei kukaan asiakas halua vanhalla ohjelmalla toimivaa ja turhaa modeemia. Täytyykö jokaisen asiakkaan tosiaan aina uuden modeemin hankkiessa erikseen pyytää päivitystä? Melko hankalaksi on kyllä tehty asia. Modeemin tulisi toimia sellaisenaan kun asiakas sen saa haltuunsa. Vähän uudistusta nyt muuhunkin kuin logoon Sonera!!!
No nyt on uusi modeemi, joka ei tietenkään toimi ollenkaan.
Time ID Level Description
Time Not Established 2436694060 Critical (3) Booting up the cable modem
Time Not Established 68000100 Critical (3) DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=e4:48:c...
Time Not Established 82000900 Warning (5) B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=e4:48:c7:ea:05:0...
Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=e4:48:c7:ea...
Time Not Established 85000100 Critical (3) No UCDs Received - Timeout;;CM-MAC=e4:48:c7:ea:05:0b;CMTS-MAC...
Time Not Established 84000200 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
Time Not Established 84000100 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
Tuollaista löytyy logista. Jos joku tietää mitä voisi tehdä niin sanomaan vaan.
Veikkaisin varmaan taas noita tehdasasetuksia syyksi. Mutta modeemi on nyt kuitenkin täysin turha.
Mukava ehdotus Soneralle olisi antaa jonkinlainen ohje SUOMENKIELELLÄ modemiin asentamiseen. Kaikki on vain englanniksi, ranskaksi jne.. Myös modeemien valmiiksi päivitys voisi olla kova juttu. Ei kukaan asiakas halua vanhalla ohjelmalla toimivaa ja turhaa modeemia. Täytyykö jokaisen asiakkaan tosiaan aina uuden modeemin hankkiessa erikseen pyytää päivitystä? Melko hankalaksi on kyllä tehty asia. Modeemin tulisi toimia sellaisenaan kun asiakas sen saa haltuunsa. Vähän uudistusta nyt muuhunkin kuin logoon Sonera!!!
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 19. helmikuuta 2012
Eikait se toimi jos liittymä on irtisanottu? Vai olitko vaan uhkaillu irtisanomisella?
Onkos asentaja käyny mittaan asunnosta et onko talon kaapelit kunnossa?
Onkos asentaja käyny mittaan asunnosta et onko talon kaapelit kunnossa?
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 19. helmikuuta 2012
anonyymi kirjoitti: Eikait se toimi jos liittymä on irtisanottu? Vai olitko vaan uhkaillu irtisanomisella?
Onkos asentaja käyny mittaan asunnosta et onko talon kaapelit kunnossa?
Olin vaan ehtinyt uhkailla, vanha modeemi toimii tökösti ja uusi ei lainkaan.
Ei ole asentajaa käynyt kyllä.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 20. helmikuuta 2012
Ankka: Sinulle oli tänään soitettu Vikapalvelustamme koskien uuden modeemisi toimivuutta. Olit saanut tuon puhelun yhteydessä toimintaohjeet jatkoa varten.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 23. helmikuuta 2012
Tanja kirjoitti: Ankka: Sinulle oli tänään soitettu Vikapalvelustamme koskien uuden modeemisi toimivuutta. Olit saanut tuon puhelun yhteydessä toimintaohjeet jatkoa varten.
Sain uuden modeemin toimimaan, mutta ei paljoa muutosta ole vanhaan kylläkään. Netti pätkii edelleen. Elisan ADSL liittymä ei minulla koskaan pätkinyt, joten en uskoisi että tämänkään pitäisi.
Olen kuitenkin muuttamassa pian, joten voin kokeilla yhteyttä vielä sielläkkäin.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 23. helmikuuta 2012
Ankka: Kun tiedät uuden osoitteesi, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Katsotaan tässä yhteydessä millainen yhteys sinne on saatavilla. Samalla päivitämme oikeat osoitetietosi asiakasjärjestelmäämme.
A
- Anonymous
- 0 kommenttia
- 23. helmikuuta 2012
Kokeilin nyt myös yhdistää kaksi langallista nettiä modeemiin ja huomasin yhteyden heikkenevän huomattavasti tästä. Pitäisikö asetuksia jotenkin muuttaa jos käyttää kahta yhteyttä vai onko jotain muuta vikaa tässä asiassa?
Vastaa
Muuta aiheeseen liittyvää luettavaa
Ricerca nella documentazione Veeam, Ai vs motori di ricerca
VUG Italy[Lingua italiana] RANSOMWARE KILL CHAIN, MITRE ATTA&CK e ZERO TRUST DATA RESILIENCE: IL TUO PROSSIMO VEEAM ULTRA SICURO
VUG ItalyEsperienze sulla protezione di SAPicon
VUG ItalyOracle RMAN Plugin Best Practices e esperienze d'uso
VUG ItalyVeeam Recovery Orchestrator 7.1icon
VUG Italy
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
OKTätä tiedostoa ei voida ladata
Pahoittelut, virusskannerimme havaitsi, että tämän tiedoston lataaminen ei ole turvallista.
OK