Liittymän siirto TeleFinlandille
Hei! Kytkysopimukseni Soneralle raukesi eilen, mutten pystynyt siirtämään numeroani TeleFinlandille ennen kuin tänään (soitin eilen TeleFinlandin asiakaspalveluun, jossa hämmästeltiin asiaa ja neuvottiin hoitamaan siirto itse tänään). Kun olin tilauksen tehnyt, sain TF:lta viestin onnistuneesta siirrosta ja Soneralta viestin uuden laskutuskauden alkamisesta. Minulla ei todellakaan ole varaa kahden liittymän laskuihin! Soitin asiakaspalveluun, mutta 11min odottamisen jälkeen luovutin. Luin Soneran sivuilta, ettei tuplalaskutus ole mahdollista, mutta haluan varmistuksen sille, etten ole enää Soneran asiakas, enkä myöskään laskuja enää vastaanota.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.