Skip to main content

Liittymän siirto TeleFinlandille

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Kytkysopimukseni Soneralle raukesi eilen, mutten pystynyt siirtämään numeroani TeleFinlandille ennen kuin tänään (soitin eilen TeleFinlandin asiakaspalveluun, jossa hämmästeltiin asiaa ja neuvottiin hoitamaan siirto itse tänään). Kun olin tilauksen tehnyt, sain TF:lta viestin onnistuneesta siirrosta ja Soneralta viestin uuden laskutuskauden alkamisesta. Minulla ei todellakaan ole varaa kahden liittymän laskuihin! Soitin asiakaspalveluun, mutta 11min odottamisen jälkeen luovutin. Luin Soneran sivuilta, ettei tuplalaskutus ole mahdollista, mutta haluan varmistuksen sille, etten ole enää Soneran asiakas, enkä myöskään laskuja enää vastaanota.

5 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2012
Hei maijauoti: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laskutuksen ja sen onko liittymäsi siirtynyt jo Tele Finlandin puolelle? . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • 0 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2012
Lisäsin asiakasnumeroni.

  • 0 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2012
maijauoti: Jostain syystä asiakasnumerostasi ei näy kuin 2 ensimmäistä numeroa? Voit vaihteehtoisesti lisätä siihen myös puhelinnumerosi.

  • 0 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2012
Nyt pitäisi näkyä koko asiakasnumero. Sisällytin ensimmäisellä yrittämällä numeroon myös laskussa esiintyvät välilyönnit.

  • 0 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2012
maijauoti: Tarkistin liittymäsi ja nyt se on siirtynyt Tele Finlandin puolelle. Soneralta sinulle lähtee viimeinen lasku nyt 14.2.2012 (laskutus ajalta 11.1-10.2.2012). Tele Finlandilta ensimmäinen lasku tulee vasta maaliskuussa. Eli ei ole tulossa päällekkäisiä kk-maksuja.

Laitesopimuksesi päättymispäivä on ollut 10.2.2012 joten siksi liittymän siirto on onnistunut vasta tänään 11.2.2012.

Vastaa