Skip to main content

Easy-paketin laskutus ja aiheeton maksumuistutuslasku

  • 11. joulukuuta 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Olen nyt melkoisen monta kertaa ollut yhteydessä saman asian vuoksi teille, ja aina minulle kerrotaan että asia on nyt kunnossa, jonka jälkeen saan jälleen laskun samasta aiheesta. En jaksaisi enää olla soittamassa tästä.

Eli minulla on ollut easy-paketti. Jossain vaiheessa maksoin laskun (7,90 e) myöhässä, vahingossa johtuen siitä että useista yrityksistä huolimatta en ole saanut easy-paketin laskutusta suoraveloitukseen. Modeemilaskut sinne on kyllä mennyt jo alusta asti. Noh, joka tapauksessa, kun huomasin että veloitus ei ollut edelleenkään mennyt, maksoin laskun 8.11. myöhässä, mutta kuitenkin niin ettei maksukehoituslaskua ehtinyt tulla.

Sitten jossain vaiheessa minulta veloitettiin maksukehoitusmaksua. Laskun päiväys oli 9.11. Soitin teille 15.12, ja kerroin edellä mainitut asiat, sekä vielä uusi soitto 19.12, jolloin hoisin muita kaapelikorttiasioita kanssanne. Kun kysyin maksukehoitusmaksusta, minulle kerrottiin että "ei täällä näy mitään auki, joten asia kunnossa", ja varmistin asian vielä toisella soittokerralla.

Sitten tuli jälleen uusi lasku, jossa edelleen veloitetaan maksukehoitusmaksua. Soitin jälleen 24.1, ja kerroin jälleen yllä mainitut asiat, jolloin minulle sanottiin että "maksa 4,83 € laskulla 40*** niin asia on kunnossa".

Perjantaina oli tullut jälleen lasku, jossa on maksukehoitusmaksu 40***. Mitä tämä nyt koskee? Voiko olla että edelleen samaa asiaa? Mielestäni muita laskuja ei ole auki, sillä ne on edelleenki suoraveloituksessa. Voisiko tämä nyt hoitua tätä kautta vihdoin ja viimein ajan tasalle, vai mitä minun vielä pitää tehdä? En muutenkaan tykkää olla yhteydessä teille, sillä on stressaavaa puhua automaatin kanssa, joka ei yleensä koskaan ymmärrä mitä puhun. En tiedä onko vika puhelimessani, vai taustamelussa vai missä.

Kiitokset avusta ja toivottavasti tämä asia on nyt tätä myöden kunnossa?

PS. Piti vielä sanoa että monille laskutusasioita tätä kautta hoitaville on annettu kehoitus tehdä palvelupyyntö. Yritin tehdä sitä itsekin kun viimein löysin mistä sellainen tehdään, mutta ainakaan kalenteriin sitä ei voi tehdä, joten toivon todella että saan hoidettua asiani VIIMEIN tätä kautta, eikä minun enää tarvitse olla yhteydessä teihin tämän asian tiimoilta?

4 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 13. helmikuuta 2012
Hei Niniro!

Lisäätkö Keskustele ja Kysy -Palstan Profiiliin asiakasnumerosi, niin pääsen katsomaan tarkemmin Asiakastietojasi. Asiakasnumerosi ei näy muille Palstan lukijoille. Kun olet lisännyt numeron, niin ilmoitatko siitä tähän ketjuun.

  • 0 kommenttia
  • 13. helmikuuta 2012
Kiitos vastauksesta! Laitoin asiakasnroni omiin tietoihin.

  • 0 kommenttia
  • 13. helmikuuta 2012
Katsoin tietojasi ja huomasin, että asiasi onkin jo hoidettu.

  • 0 kommenttia
  • 13. helmikuuta 2012
Hilma kirjoitti:
Katsoin tietojasi ja huomasin, että asiasi onkin jo hoidettu.


Juu, just sieltä teiltä soitettiin. Et sitten vissiin ollu sinä asialla?

Asia hoitui hienosti. Kiitokset siitä, että soititte.