huoh, nyt tuli sitte hyvä jouluinen yllätys. 100e maksu kun asentaja kävi syksyllä mittailemassa puhelinrasian joka pätki niin helvetisti. Sitte tää asentaja hokas ku pätkii niin vietävästi että oisko rasiassa vika, avas sen ja kiristi ruuvit sekä putsasi reiät (ollu jossain kuulemma maalia tai vastaava niin kontakti on huono), no yhteys on sen jälkee toiminut ihan ok. Mutta missä menee raja "omien laitteiden toiminnassa" ?
Herää sellainen kysymys että mistä helvetistä minä olisin voinut tietää tuollaisen asian että puhelinrasia voi olla epäkunnossa? Aivan uskomatonta toimintaa, jos soneran asiantuntija/asiakaneuvoja olisi puhelimessa maininnut tälläisestä asiasta niin ehdottomasti olisi tullut puhelinrasiakin käytyä läpi , kun nyt puhuttiin vain modeemeista, asetuksista, johdoista ja niin edelleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.