Skip to main content

Laajakaistayhteyden jatkuva pätkiminen..

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Oma liittymäni tekee jatkuvia pätkimisiä 1-15 min. välein(, joka raivostuttavaa). On tehnyt sitä kokopäivän..Johtuukohan asia Vantaalla tehdyistä päivitys/korjaustöistä? Itse olen buutannut ja resetoinut koneet (mod.+kotitvbox) jo niin monta kertaa, että ei enää jaksais...

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 28. lokakuuta 2011
Vantaan huoltotöiden ei pitäisi aiheuttaa tuollaista jatkuvaa vikaa. Mikäli pätkiminen yhä jatkuu, kannattaa ongelmasta jättää vikailmoitus tutkintaan. Palvelureitittimesi on toimitettu meiltä, joten laitevian ollessa kyseessä laite vaihdetaan uuteen. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).

  • 0 kommenttia
  • 1. marraskuuta 2011
Taitaa siis olla isompikin ongelma. Joroisissa pätkinyt lauantaista asti. Modeemi ja digiboksi resetoitu. Nettä pätkii ja verkkotallennukset ei toimi. GREAT!!!!!!!!!!!

Vika ilmoitus on tehty mutta eipä kuulu mitään. Tänään katos digiboksista kuva kokonaan.....

  • 0 kommenttia
  • 4. marraskuuta 2011
ps3 kirjoitti:
Taitaa siis olla isompikin ongelma. Joroisissa pätkinyt lauantaista asti. Modeemi ja digiboksi resetoitu. Nettä pätkii ja verkkotallennukset ei toimi. GREAT!!!!!!!!!!!

Vika ilmoitus on tehty mutta eipä kuulu mitään. Tänään katos digiboksista kuva kokonaan.....


Olitkin ollut vikapalveluun jo yhteydessä, onko uusi Digiboksi tullut jo (ja ongelma korjautunut) ?

Vastaa