Skip to main content

Laajakaista kaapelin saatavuus?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Milloin saa kaapeliliittymän Leville Kinnastielle, postinumeroon 99130? Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että kaapeli olisi alueella, mutta sitä ei ole kytketty. Yhdistivät puhelun sitten johonkin, josta ei kukaan vastannut. Saisitteko aikataulua selville?

  • 5. joulukuuta 2011
Valitettavasti tuolla osoitteella ei saa yhden tietyn osoitteen saatavuustietoja näkyviin. Mikäli kaapelisaatavuus on, mutta sitä ei ole kytketty täytyy Laajakaista Kaapelin saadakseen tilata myös kaapelin Perusliittymät. Tarkemmat tiedot hinnoista ja toimitusajoista saat asiakaspalvelun kautta. Mikäli kaapeliliittymä on jo tilattu, toimitusaika on sopimusten palautumisesta n. kaksi viikkoa.

  • 5. joulukuuta 2011
Kaapeliliittymää ei ole tilattu, eikä asiakaspalvelu osannut sanoa milloin se olisi sinne saatavissa jos se yleensä on saatavissa. Kukahan tähän osaisi antaa vastauksen, kun puhelimella vastausta en saanut?

Mitä tarkoittaa kaapelin Perusliittymät? Kyse on siis uudisrakennuskohteesta ja haluaisin tietää saako sinne Soneran kaapelitelevision ja internetkaapelin, vai pitääkö ne toteuttaa antennilla ja adsl-liittymällä.

  • 5. joulukuuta 2011
Kaapelin Perusliittymä tarkoittaa sitä, että kiinteistö kytketään Soneran kaapelitv -verkkoon, jolloin asiakas saa kaapelitv -palvelut käyttöönsä ja usein myös mahdollisuuden tilata kaapelilaajakaistan. Tällä hetkellä kaapeliverkkoon liittyminen maksaa minimissään 1090€ ja kaapelitv-palvelun avaaminen 130,06€. Ajantasaiset hinnastot löytyvät http://bit.ly/t1ER8i

Lisätietoja kiinteistön liittämisestä kaapeliverkkoon saat täältä http://bit.ly/vgFyiV sekä soittamalla Myyntipalveluun tai käymällä lähimmän Sonera jälleenmyyjän puheilla. Yhteystiedot löytyvät täältä http://bit.ly/sWUlfn

  • 6. joulukuuta 2011
Voisitteko siis selvittää onko tuolla alueella mahdollisuus liittyä kaapeliverkkoon ja saada käyttöön kaapelilaajakaistan. Asiakaspalvelu ei osannut kertoa, eikä myöskään Sonerapiste.

  • 7. joulukuuta 2011
Tässä tapauksessa palveluiden saatavuuden selvittelyä varten tarvitsemme kiinteistön tarkan osoitteen. Saatavuudesta voit tehdä kyselyn numerossa 0800 133 133.

Vastaa