Olen nyt reilun vuoden kitkutellut kaatuilevan Sony Xperia M5:n kanssa. Toivonut, että joku softapäivitys sen lopulta korjaa. Mutta lopulta luovutin ja toimitin sen prosessin mukaiseen huoltoon. Puhelin tulikin yllättävän nopeasti takaisin, alle kahdessa viikossa. Mutta saatteessa luki vain "ohjelmisto päivitetty", eli ei luvannut hyvää. Ja ei aikaakaan, kun kaatuilu taas alkoi. Ja nimenomaan niin, ettei puhelinta saa käyntiin ilman virtalähdettä. Se on tienpäällä hankalaa, mobiiliakkuakaan ei tuon takia halua aina kiikuttaa mukanaan. Otin sitten Soneraan yhteyttä, että mikä olisi mahdollisuus saada tilanne korjattua, esim kohtuullisella välirahalla uusi puhelin, vaikka tuo sama M5:kin olisi käynyt, mutta ehjä. Mutta ei, ei muuta mahdollisuutta kuin "uudestaan huoltoon". Voi elämän käsi ja pitkä miinus. Puhelimella voi siis heittää kuikkaa, Sonera ei pysty auttamaan. Pitää vetää johtopäätöset.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.