Skip to main content

En pysty irtisanomaan kotisoittoa

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen muutaman päivän yrittänyt irtisanoa Soneran Omat Sivut-palvelun kautta kotisoitto-palvelua, mutta ruutuun tulee aina punainen teksti "järjestelmä tilapäisesti poissa käytöstä".

Se, että minun kotisoitto-palveluni EI OLE poissa käytöstä vaan edelleen käytössä, estää minua aktivoimasta Kamu-palvelua.

Eli miten kotisoiton saa helpoiten ja nopeimmin irtisanottua, jotta pääsisi Kamu-etuun käsiksi. Nyt kun soitan numeroihin, joita olen suunnitellut lisääväni Kamu-palveluun, häviän selvää rahaa kun homma tökkii.

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
Hei Nupelda! Kotisoittopalvelu on nyt poistettu liittymästäsi. Voit kytkeä Kamu-palvelun käyttöösi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai Omien Sivujen kautta. Toivottavasti saamme Omien Sivujen liittymänhallinta -palvelun toimimaan mahdollisimman pian, jotta pääset tekemään kytkennän. Pahoitteluni aiheutuneesta vaivasta!


Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa