Hei!
Olen entuudestaan jo Soneran asiakas, ja sain nyt jouluksi uuden N9 Nokian ja uusi soneran mikro-sim-kortin. Ohjeissanne sanotaan että lähettää vanhalla sim-kortilla "tilaa kv" numeroon 15400. Tämän tehtyäni paluuviestissä sanotaan, että "Palvelun kytkentä ei onnistunut...". Myöskään "omilta sivuilta" ei löydy kohtaa "SIM-kortin vaihto". Asiakaspalvelu aukeaa vasta tiistaina?
Liitin keskustelualueen profiiliini asiakasnumeroni. Voisitteko tsekata onko jotain hämminkiä, vai mitä tässä pitäisi tehdä? Uusi laskutuskauteni alkaa vasta 10.1.2012, mutta kai silti uuden sim-kortin aktivoinnin pitäisi onnistua? Vaiko?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.