Skip to main content

Kytkentä

  • 11. joulukuuta 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Olen entuudestaan jo Soneran asiakas, ja sain nyt jouluksi uuden N9 Nokian ja uusi soneran mikro-sim-kortin. Ohjeissanne sanotaan että lähettää vanhalla sim-kortilla "tilaa kv" numeroon 15400. Tämän tehtyäni paluuviestissä sanotaan, että "Palvelun kytkentä ei onnistunut...". Myöskään "omilta sivuilta" ei löydy kohtaa "SIM-kortin vaihto". Asiakaspalvelu aukeaa vasta tiistaina?

Liitin keskustelualueen profiiliini asiakasnumeroni. Voisitteko tsekata onko jotain hämminkiä, vai mitä tässä pitäisi tehdä? Uusi laskutuskauteni alkaa vasta 10.1.2012, mutta kai silti uuden sim-kortin aktivoinnin pitäisi onnistua? Vaiko?

9 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 24. joulukuuta 2011
Ihan sama ongelma täällä. Molemmille lapsille uudet iPhonet eikä "Palvelun kytkentä onnistu". Ottaa päähän vaikka yritänkin pitää joulumielen...

  • 0 kommenttia
  • 25. joulukuuta 2011
Enpä olisi uskonut koskaan kirjautuvani tähän foorumiin. Nyt ketutus on niin suurta ja aikaa on, joten tässä palautetta Soneralle ja kaikkien katsottavaksi.

Pyydän Soneralta todella hyvää selvitystä siihen, miksi SIM -kortin käyttöönotto ei onnistukaan? Viittaan samaan kuin edellisissä posteissa. Miten on mahdollista, että teidän netissä olevat ohjeet SIM -kortin aktivoimiseksi eivät toimi? Mitä te niitä ohjeita sinne kirjoittelette, jos ne eivät toimi?? Myöskään tekstiviestillä homma ei toimi. Haloo Soneran tomppelit, eletään 2011 lukua!
Hävetkää, ja vielä Jouluna. Jyrsii niin, että soittaisin ja haukkuisin koko firman. Pitäkää joululomaa ja jättäkää ihmiset pulaan, ihme touhua kertakaikkiaan.
Vaihdan operaattoria heti kun vaivaudutte vastaamaan ja nettinne toimii.

  • 0 kommenttia
  • 25. joulukuuta 2011
Kyllä yhdyn edelliseen kirjoittajaan, ja lisäisin vielä kun itse tein tämän lahjaoston ja kysyin, että eihän soneralta tule ennen joulua mitään lappuja ettei mene yllätys piloille, niin kovasti vannotettiin ettei tule. Vaan mitenkäs kävi! Ennen aattoa pamahti soneralta kirjekuori postiin, jonka emäntä toki avasi kun hänen nimellään liittymä on ja siellähän kerrottiin kaikki et minkä puhelimen olin hänelle ostanut vaikka kyseisestä kapulasta olin ns. kk maksut maksanut kerralla ja sitten näkyi kaikki liittymän muut tekstarit ja puheajat ja netit prkl. Kyllä sapetti silloin kovasti mutta tulihan se yllätyksenä ja rouva oli mielissään lahjasta. Aattona sitten, kuinkas ollakkaan, eipä toimi aktivoinnitkaan! Onneks kohta on tiistai ja pääsee palauttaa soneran vehkeet pois!

  • 0 kommenttia
  • 26. joulukuuta 2011
Kyllä vieläkin sapettaa kun ei toimi!!!

  • 0 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2011
Hei jopo8: Tarkistin liittymäsi Asiakasnumerosi perusteella ja asia näyttäisi olevan nyt kunnossa? Laitan tästä kortinvaihdon aktivoinnin epäonnistumisesta ilmoitusta eteenpäin.

  • 0 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2011
Hei MaisaL, Vttaa ja vehkala: Ongelma sim-kortin aktivoinnissa on tiedossamme ja selvittelemme parhaillaan asiaa. Sim-kortin aktivoimiseksi sinun kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai käydä lähimmällä matkapuhelinkauppiaalla.

  • 0 kommenttia
  • 27. joulukuuta 2011
Joo nyt toimii =) ihmettelen vain miksi tuo tilaa kv ei toimi ollenkaan? =)

  • 0 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2012
Itselläni täysin sama ongelma kuin ylläolevat ovat kertoneet. Kerrataan vielä pääkohdat.

Hankin uuden Soneran liittymän ja puhelimen talvitarjous-pakettina.

Minulla on entuudestaan jo yksi Soneran liittymä.

KV tekstiviesti aktivointi ei toimi.

Aktivointi Omien sivujen kautta ei toimi.

Mitenkäs tässä nyt edetään. Soitanko aspaan ja odottelen sen rontin puoli tuntia vastaamista? Liitin asiakasnumeroni tietoihini, joten foorumia hallinnoivat asiantuntijat näkevät sen.

  • 0 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2012
Homma reilassa. Liitin iPhoneni iTunesiin ja homma lähti skulaamaan.

Vastaavien tilanteiden varalle nopea ohjenuora.

1. Laita sim-kortti puhelimeen.

2. Tee haluamasi asetukset iPhonella.

3. Liitä puhelin mukana tulleella usb-kaapelilla iTunesiin.

Tämän tehtyäsi puhelin on käyttövalmis. Soneralle kehittävänä palautteena voisi antaa ohjeiden uudistamisen kv tilauksen ja nettiaktivoinnin osalta.

Vastaa