Skip to main content

Arvoisa Sonera ja sen asiakaspalvelu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen soittanut jo neljä kertaa asiakaspalveluu saman ongelman takia!
Yritän katsoa telkaria ja noin 5-10min välein tulee yhteys virhe ja kuva ja kaikki häviää. minuutin päästä ehkä toimii. Yritän surffata netissä yhteys pätkii samaten. Soittelu ei auta ostatetaan uusia modeemeja mihin menee rahaa noin 100€ per modeemi. olen siis nytten ostanut kaksi + uudet johdot siihen koska ne ovat asiakaspalvelun mielestä syy siihen. En vaan enään jaksa. Koti tv-poksi ei ole ollut pitkään aikaan edes modeemissa kiini sen takia että pääsee internettiin edes laskuja maksamaan. Mietin itse että miksi? miksi menin vaihtamaan palvelun tarjoajaa? miksi en asiaan tutustunut? siihen on yksin kertainen vastaus OLEN TYHMÄ! sillä rahalla jonka olen nytten ``Sijoittanut´´ Koti TV-Palveluun niin olisin maksanut vanhaa toimivaa linjaa vuoden verran. Verenpaineet ovat nousseet yksi modeemi on lentänyt seinään. joo siis suutuspäissään sen heitin tota seinää päin. Olen niin vihainen ollut soneralle. Maksan siis paskasta ja vielä orjuutettu 2vuodeksi. Onneksi on muutto edessä ja taidan sinne ottaa toisen tarjoajan linjan ja maksaa tästä paskasta sitten sen mitä pitää (sopimustahan ei tietenkään voi purkaa sen takia koska se ei toimi). no mutta tiedänhän että minusta ei ikinä tule soneran asiakasta ja varmasti asiasta kerron. Onneksi sukulaisiani olen kerennyt varoittaa ajoissa ja eivät ole kerenneet tilaamaan. Ainiin ja vielä sika nopea soneran mokkula HAH!!!! modeemikin toimi aikanaan nopeammin! onneksi siitä pääsin eroon!

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2011
Ja täällä Hämeenlinnassa ohan sama juttu. Johdot vaihdettu ja tarkistettu. Modeemi päivitetty.
Mutta Koti-TV pätkäisee poikki vähän väliä, samoin nettiyhteys. Odottelua, niin taas ehkä toimii, mutta nopein tapa on pllut buutata modeemi. Ei tule mitään pitemmän päälle. Operaattorin vaihto varmaan edessä.
Monta kertaa soitettu asiakaspalveluun ja aina vika on kuulemma modeemissa joka pitäis päivittää...

  • 0 kommenttia
  • 20. huhtikuuta 2011
Itse tein ihan saman (vaihdoin kaapeleita ja purkkeja ja testasin) ja lopuksi purin sopimuksen sen takia ettei palvelu toimi kuten on luvattu.

Ei Sonera edes yritä kiistää ettei heidän palvelussaan ole vikaa. Edes kuluttajariitalautakunnalle antamassaan vastineessa he eivät kiellä että palvelu on kuuluisaa petojen sukua... susi jo syntyessään.

Emme siis riitele kuluttajariitalautakunnassa sopimuksen purkamisesta vaan siitä mitä Sonera korvaa kun eivät saaneet palvelua toimimaan sovitulla tavalla vaikka oli 2 kuukautta aikaa.

Joten laita vaan kova kovaa vasten... vaadi että palvelu toimii luvatulla tavalla tai sopimus puretaan. Annat Soneralle selvän päivämäärän mihin mennessä palvelu pitää toimia moitteetta.

Vastaa