Skip to main content

Telia Pay -sovellus ei toimi


Forum|alt.badge.img+1

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

13 kommenttia

SaJoonas
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 612 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2019

@Tomppa_1@  kirjoitti:

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.


Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7060 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2019

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Tomppa_1@  kirjoitti:

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.


Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.


Mobiilivarmenteella toimii tunnistus sovelluksessa.


  • Savumerkittäjä
  • 8 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2019

Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1444 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2019

@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 


Toivotan sinut ensimmäisenä kuitenkin lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön! Kiva kun löysit meidät täältä. 

 

Katselin, että Telia Pay toimii nyt normaalisti eli näyttää menneet laskut ja maksetut laskut kohdasta tapahtumat. Katsoit siis Telia Pay-sovelluksen kautta, mutta miltä näyttää Omien Sivujen Rahoitus-puolelta tilanteesi? Samanlaiselta pitäisi näkymien olla kuitenkin. 


  • Savumerkittäjä
  • 8 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2019

Tilanne on sama molemmissa. 


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1444 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2019

@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Tilanne on sama molemmissa. 


Voisit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tästä, että näkyykö laskutustiedot ok myös meillä. Sieltä pystyvät kääntämään tarvittaessa puhelun /chatin Häiriöilmoitusten puolelle, niin tutkitaan asia. Asiakastietoja emme pysty tätä kautta tarkistelemaan. 

 

Meidän asiakaspalvelunumeromme on 020 690 400 (mpm/pvm) ja Omien Sivujen kautta pääset kirjautumaan sivustollemme, mistä pääset Chattiin käsiksi. 


  • Savumerkittäjä
  • 8 kommenttia
  • 27. toukokuuta 2019

Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 


  • Morsettaja
  • 74 kommenttia
  • 28. toukokuuta 2019

Täällä kanssa samat ongelmat, eli 17.5. maksettu lasku ja maksu ei ole kirjautunut minnekkään. Rahat on kyllä kadonneet tililtä. Eräpäivän lähestyessä maksoin vielä verkkopankin kauttaa uusiksi, ettei tulee mitään maksumuistutuksia.

 

Aspaan soiteltu, mutta jäi jotenkin sellainen kuva ettei se aspan heppu ihan nyt ymmärtänyt mikä tässä on ongelma... No odotellaan ja katsellaan...


  • Morsettaja
  • 74 kommenttia
  • 31. toukokuuta 2019

@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 


Mikäs sulla on tilanne tämän suhteen? Mulla  on jompikumpi maksu nyt kirjautunut. Ei tietoa kumpi... 


  • Savumerkittäjä
  • 8 kommenttia
  • 31. toukokuuta 2019

Molemmat suoritukset ovat nyt kirjautuneet maksetuksi, ainakin appin mukaan.


NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 1. kesäkuuta 2019

@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Molemmat suoritukset ovat nyt kirjautuneet maksetuksi, ainakin appin mukaan.


Hieno juttu, että näkyy nyt aivan oikein sovelluksessa maksettuna. Mikäli tuntuisi, että suoritus ei jostain syystä kirjautuisi maksetuksi, niin kannattaa olla aina yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jolloin voidaan tutkia tilannetta tarkemmin.


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 18. kesäkuuta 2021

Tämä pulju telia on aivan luokaton  niin tuotteissa, palvelussa kuin toimintatavoissa. sivut,maksut jopa laitehuollossa onnistuttiin hukkaamaan takuu huoltoon tullut puhelin. Netistä katselin, en ole edes ainoa. Puhelut selvitääkseni tilannetta on maksullinen. Heidän moka ,minä maksan. Aivan syvältä telia.

 

 


HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • 587 kommenttia
  • 18. kesäkuuta 2021

@patetiikeri33@  kirjoitti:

Tämä pulju telia on aivan luokaton  niin tuotteissa, palvelussa kuin toimintatavoissa. sivut,maksut jopa laitehuollossa onnistuttiin hukkaamaan takuu huoltoon tullut puhelin. Netistä katselin, en ole edes ainoa. Puhelut selvitääkseni tilannetta on maksullinen. Heidän moka ,minä maksan. Aivan syvältä telia.

 

 


Moi @patetiikeri33 ja tervetuloa Yhteisöön! Nyt kyllä kuulostaa kieltämättä erikoiselta, mikäli puhelimesi on kadonnut huollon yhteydessä. Oletko ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme tuosta ja onko asiaa selvitetty? Ehdottomasti haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä niin tuotteisiin, palveluihin kuin asiakaspalvelun laatuunkin. Jos jotain virheitä tapahtuu, niin ehdottomasti ne korjataan. Mikäli meille ei halua soittaa, voit myös asioida esimerkiksi chatin kautta, joka on auki 24/7 ja täysin maksuton yhteydenottokanava.


Vastaa