Skip to main content

Sonera Viihde -palvelu pätkii

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

olen törmännyt ongelmiin Sonera Viihteen kanssa. 4 Nappula -kanava pätkii parhaillaan lähes päivittäin ja näyttää mustaa ruutua muidenkin kanavien kanssa, eikä boksin uudelleen käynnistys (edes asetusten kautta) juuri auta asiaa.

Lisäksi tallennukset eivät toimi säännöllisen epäsäännöllisesti. Joko mitään tallennusta ei saa aloitettua virheen takia (herjat "Videotoistovirhe käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelmaa uudelleen." ja "yritit käynnistää kanavan, jota ei ole kanavalistalla ") TAI tallenteiden lista ei lataudu ollenkaan.

Kumpikin ongelma menee odottamalla ohi jossain vaiheessa elämää, MUTTA hermot alkaa siitä huolimatta mennä jatkuviin ongelmatilanteisiin.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 21. lokakuuta 2013
Yhteysvirheeseen (oisko ollu virhekoodi 711) taisi auttaa lopulta modeemin buuttaaminen, mutta tallenteet ei toimi edelleenkään kolmen tunnin odottelun jälkeen. Oishan noita tietty kiva katella silloin, kun itselle sopii, eikä silloin kun Soneralle sattuu sopimaan...

Ja lisättäköön nyt vielä teidän työn helpottamiseksi, että oon koittanu buutata ja nollata kaikkien laitteiden lisäksi myös omat hermot muutamaan otteeseen ja kaikki piuhat on siellä missä pitääkin. Ongelman ei pitäisi olla käyttäjässä vaan joko laitteissa tai yhteyksissä. Oisko sieltä päästä tarjota auttavaa kättä?

  • 0 kommenttia
  • 25. lokakuuta 2013
Hei hoobi

Toimiiko palvelu nyt kunnolla? Jos kaikki muut palvelut paitsi tallennukset toimii (ja olet tosiaan tehnyt digiboksin ohjelmiston poiston / tehdaspalautuksen) niin suosittelen jättämään asiasta vikailmoituksen.

Laitteiden jatkuva buuttailu ja nollaillu ei ole normaalia. Näistä kannattaa vikailmoituksessa mainita jos näitäkin oireita on! Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa