Skip to main content

100M/5M hinnan muutos?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Minulle tuli nettilasku sähköpostiin ja yllätys oli, että nettimaksu oli vain 22,42€ kun se on ollut aiemmin n. 45€ - mistä hinnan muutos johtuu?

Olisi hyvä jos Sonera ilmottaisi jos hinta muuttuu ettei tarvitse ihmetellä ja luulla, että kyseessä on feikki. Toki kävin tarkastamassa soneran sivulla laskut ja kyllä hinta piti paikkansa tuo 22,42€

  • 4. heinäkuuta 2011
Hinnanmuutos johtuu Soneran ja taloyhtiön tekemästä sopimuksesta. Asiasta on lähetetty tiedotteet taloyhtiön asukkaille huhtikuussa.

  • 4. heinäkuuta 2011
Minulle ei ole tullut mitään tiedotetta hinnan muutoksesta ei soneralta eikä SATO-taloyhtiöltä! Eikä myöskään SATO nettisivulla ole mitään tietoa hinnan muutoksesta.

Minulla ei ole käytössä taloyhtiön netti, koska tässä talossa ei ole sitä palvelua.

  • 5. heinäkuuta 2011
Ikävä kuulla, ettet ole saanut tiedotetta. Olisiko se voinut hukkua mainospostin sekaan? Sonera ja SATO ovat tosiaan tehneet sopimuksen koskien taloyhtiötäsi, joten sinulla on automaattisesti käytössäsi taloyhtiöhinnoiteltu laajakaista. Muutoshan on positiivinen, koska sopimuksen myötä hinta on laskenut. Toki ymmärrän, että poikkeavan suuruinen lasku aiheuttaa hämmennystä.

Vastaa