Skip to main content

Sähköpostin viesitn ilmoitus puhelimeen.

  • 11. joulukuuta 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei! Minulla on kaksi kysymystä.

Pohjatiedot: Matkapuhelinliittymä, sähköpostiosoite on @pp.sonera.net -loppuinen.

Olen tällaiset asetukset laittanut: Omat sivut --> Sähköposti -> Vasemmalta puolelta "Asetuket" -valikon alta Sähköposti -> Tekstiviesti-ilmoitus -> WAP-linkillinen ilmoitus sekä ohjaussäännöistä päälle Kaikki sähköpostit.

Asia: Saan tekstiviesti-ilmoituksen kaikista sähköpostiviesteistä puhelimeen, tässä nyt kysymykset, vastatkaa kiitos jokaiseen kysymykseen erikseen.

1. Minkä takia minulta laskutetaan tekstiviesti-ilmoituksesta jokin hinta? Te sanoitte että se on ilmaista, mutta sähköpostin edelleenlähetys puhelimeen (joka on vain laajakaistaliittymissä toiminnassa) on maksullista?

2. Kokonaisen edelleenlähetys puhelimeen on vissiin mahdollista vain laajakaistaliittymän sähköpostiosoitteella?

3. Minkä takia ilmoitus ei tule perille? Ei saavu koskaan (vaikka sähköposti on saapunut) tai lähtee tunteja myöhässä. (viime aikoina ei lähtenyt ollenkaan).

Asiakasnumero laitettu.

8 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2012
Hei Buffale: Tässä vastauksia kysymyksiisi:

1. Minkä takia minulta laskutetaan tekstiviesti-ilmoituksesta jokin hinta? Te sanoitte että se on ilmaista, mutta sähköpostin edelleenlähetys puhelimeen (joka on vain laajakaistaliittymissä toiminnassa) on maksullista?

WAP- linkillinen tekstiviesti-ilmoitus on maksuton. Viestin lukeminen linkin kautta on tiedonsiirtoa, joka sisältyy nettipaketin kuukausimaksuun. Laajakaistaliittymän sähköpostiosoitteesta edelleen lähetys puhelimeen maksaa 0,09 €/viesti.

2. Kokonaisen edelleenlähetys puhelimeen on vissiin mahdollista vain laajakaistaliittymän sähköpostiosoitteella?

Pitää paikkansa, viestin edelleen lähetys matkapuhelimeen on mahdollista vain laajakaistaliittymän sähköpostiosoitteella.

3. Minkä takia ilmoitus ei tule perille? Ei saavu koskaan (vaikka sähköposti on saapunut) tai lähtee tunteja myöhässä. (viime aikoina ei lähtenyt ollenkaan).

Tähän meillä ei ole suoralta kädeltä antaa vastausta, vaan ongelman selvittämiseksi tarvitsemme hieman lisätietoja. Pyydän, että olet yhteydessä puhelimitse Vikapalveluumme 0206 90101 (ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30).

  • 0 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2012
3. Minkä takia ilmoitus ei tule perille? Ei saavu koskaan (vaikka sähköposti on saapunut) tai lähtee tunteja myöhässä. (viime aikoina ei lähtenyt ollenkaan).

Tähän meillä ei ole suoralta kädeltä antaa vastausta, vaan ongelman selvittämiseksi tarvitsemme hieman lisätietoja. Pyydän, että olet yhteydessä puhelimitse Vikapalveluumme 0206 90101 (ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30).[/quote]

Hei, tein uusiksi ohjaussäännön (näet sen vissiin sieltä teidän järjestelmästä asiakasnumerolla) ja poistin kaikki sähköpostiviestit.

Nyt tulee monen tunnin vanhoja viestejä kännykkään, eli niitä viestejä jotka ovat saapuneet sähköpostilaatikkoon monta tuntia sitten. Mitä tehdään? Voitteko ensin sieltä tarkistaa?

Kännykä on Nokia 5800

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2012
Moi Buffale! Näin palstan kautta emme voi tätä tarkistaa. Kuten Maija jo totesikin, kannattaa ottaa yhteys vikapalveluumme, jossa asiaa voidaan tutkia tarkemmin.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2012
Hei, epäilen että viestejä on saapunut liian paljon ja järjestelmä jää perästä, otin hetkeksi edelleenohjausten pois, testattavaksi sitten alkaako toimimaan paremmin, ilmoittelen sitten!

  • 0 kommenttia
  • 20. helmikuuta 2012
Hei, joo testasin viikonloppuna asiaa ja viestit saapuu tunnista -> kahteen kolmeen myöhässä.

Sammutin jopa puhelimen, otin SIM-kortin pois ja palautin, eikä lisää viestejä ole tullut uudelleenohjattaviksi puhelimeen.

Voitteko esimerkiksi poistaa minulta tuon sähköpostin ja luon uusiksi tai resetoida jotenkin sieltä päästä?

Muistelen että kun otin tuon käyttöön, sitten ihan hyvin pelasi tuo järjestelmä.

  • 0 kommenttia
  • 21. helmikuuta 2012
Hei Buffale! Uskoisin, että tämä asia hoituu sillä, että olet yhteydessä Tekniseen Tukeemme numeroon 0206 90101. He tarvitsivat sinulta hieman lisätietoa asian selvittämiseksi.

  • 0 kommenttia
  • 21. helmikuuta 2012
Hei, minkälaista lisätietoja mahdollisesti tarviivat, jotta voin näin valmistautua?

  • 0 kommenttia
  • 21. helmikuuta 2012
Buffale: En osaa sanoa tarkemmin mitä tietoja kysyvät, mutta se selviää kun olet sinne yhteydessä.

Vastaa