Ennen Joulu yrittelin kirjautua omille sivuille, jossa on yhdistettynä sekä kännykkä että laajakaista. Laajakaista tunnuksilla en päässyt ja sitten kännykkänumerolla ja vanhalla salasanalla ei päässyt, tilasin uuden eikä päässyt jne. Tein ilmoituksen ja JO 2 kuukauden kuluttua otettiin yhteyttä ja tilanne korjautui osittain, eli pääsin omille sivuille kännykkänumerolla ja salasanalla - ihmehän on jo tuokin!! Mutta laajakaistapuolella ei mitään voinut tehdä. Kun siitä ilmoitin tässä Soneran mahtavassa palveluviidakossa, niin eilen otettiin oikein henkilökohtaisesti yhteyttä ja luvattiin antaa ihan ilmaiseksi - muuten maksaa 7 euroa - uusi laajakaistan tunnus, joka luvattiin lähettää tekstiviestinä. Kappas vain eipä sen jälkeen ole mitään kuulunut ei tekstiviestiä, eikä mitään muutakaan. Mutta loistava uutinen on, ettei sitten omille sivuille pääse edes kännykän numerolla ja salasanalla!!
Laajakaista liittymään liittyvä sähköposti ei toimi, kun senkin salasana ei toimi!! loistava uutinen, sillä mitäpä sitä posteja lukemaan, lienee vanhanaikaista näin Soneran verkossa. Kannattaa vain näin keskustella - onhan se niin hienoa, että voi näin nykyaikaisesti Chattailla!!!!
Ei tässä muuten mitään ongelmaa olisikaan, ellei olisi kyse yrityksen liittymästä, mutta sehän ei Soneraa senkään vertaa heilauta, miettivät vain miten saisi uutta rahnaa yritykseen kun ei henklösupistukset anna riittävästi fyrkkaa johdolle!!!
Hauskaa Pääsiäsistä hiljaisen sähköpostin kanssa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.