Hei,
Kysytäänpä täältäkin, kun ei tuolla teknisellä puolella tunnu tulevan vastausta: Meillä uusi Extra-VDSL-yhteys pätkii jatkuvasti ja vikailmoitus pitäisi vissiin tehdä. Arveluttaa kuitenkin tuo uhkaus asentajakäynnin maksattamisesta meillä, jos "asentaja rajaa vian loppukäyttäjän laitteisiin tai asunnon sisäverkkoon". Soneran toimittama modeemi ei varmaankaan ole loppukäyttäjän laite? Entä mitäs tuo sisäverkko tarkalleen ottaen tarkoittaa? Meidän asunnon puhelinkaapelointejako? Eli jos meillä on Soneran vastikään toimittama modeemi kiinni huoneiston puhelinpistokkeessa Soneran toimittamalla johdolla ja modeemin valojenkin perusteella yhteys katkeilee, niin voiko tuosta vikailmoituksesta silti napsahtaa lasku meille?
t. samuli
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.