Olipa aika varattuna asiakaspalveluun, jotta voisi hoitaa asioita, joita ei voi hoitaa kuin asiakaspalvelun kanssa, mutta eipä tullut soittoa.
5min ennen aikaa, on kyllä soneran asiakaspalvelusta soitettu, mutta on ollut kyllä sen verran lyhyt soitto, kun tullut vaan vastaamattomaksi puheluksi. Puhelin kyllä toimii kun tullut monia puheluita tänään ja soiteltukin muutamia.
Eikö olisi aika jo tehdä meille kaapeli-tv asiakkaillekin, jokin toinen tapa hoitaa asioita kuin tuo toimimaton asiakaspalvelu.
Maksukanavista kun päättyy jossakin vaiheessa määräaikaisuus, ja siitäkään ei ole mitään tietoa milloin, niin tekisin vähän pakettimuutoksia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.