Skip to main content

Koti Tv:n tallennusominaisuus kateissa

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve!

On tässä jo ehtinyt varmaan kohta kuukausi vierähtää siitä kun tallennusominaisuus yhtäkkiä hävisi Koti Tv palvelusta. Ensin ajattelin, että tämä on taas tätä perusSoneraa kun ne on ennenkin kaikki tallennukset hävinneet muutamaksi päiväksi mutta nyt taitaa olla jo suurempi vika.

Jotain vikakoodia (en nyt muista tähän hätään mitä) se pukkaa muutaman minuutin päästä siitä kun on yrittänyt pistää jonkun ohjelman tallennukseen. Sama juttu jos menee katselemaan tallennettuja ohjelmia. Lista on silloin tyhjä ja sieltäkin puskee vikakoodia muutaman minuutin päästä ruutuun. Ennen nämä tallennukset siis toimineet moitteetta (tai no aina silloin tällöin kuitenkin).

Mikä avuksi? Ja mitä hyvitykseksi tästä teidän sanonko miten syvältä olevasta KotiTv-palvelustanne?

p.s. olisin soitellut mutta olen jo tässä parin vuoden aikana soitellut about 10 puhelua teillepäin milloin mistäkin palveluongelmista (ei ottanut kuin 5 kuukautta ja 5 puhelua niin saitte mun osoitteenkin oikeen niin löysi oikeen laskutkin perille eikä vain perintätoimiston laput) ja olen parhaimmillani 50 minuuttia luuri kourassa odottanut niin kokeillaampas jos apua saisi tämän teidän nettipalvelunne kautta nopeammin ja helpommin ettei taas tulisi oloa, että tarttee vetää ranteet auki.

  • 8. toukokuuta 2012
Hei Petee86

Kokeile resetoida Thomson palvelureititin. Paina reset painiketta laitteen kyljessä 30 sekunnin ajan. Päästä reset painikkeesta irti ja käynnistä tämän jälkeen Thomson uudelleen virtakytkimestä. Kun nettiyhteys on jälleen muodostunut, käytä Motorola digiboxista virtajohtoa irti.

Mikäli ongelma tästä huolimatta jatkuu niin ole yhteydessä vikapalveluun.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa