Sonera Extra -liittymäni nopeus luvattiin nostaa tämän kuukauden aikana, sain aiheesta kirjeenkin ja pari päivää sitten vielä sähköpostiviestin että uusi vauhti astuu voimaan tänään. Ja näin väittävät myös "omat sivut" -palvelukin.
No arvatenkin kirjoitan tätä viestiä siksi että näin ei ole tapahtunut.
Mitä minun pitäisi nyt tehdä? Soitin asiakaspalveluun (jonotin 30min) josta neuvottiin soittamaan tekniseen asiakaspalveluun (jonotin 2h10min, jonka jälkeen jonotus katkaistiin.) Nuo asiakastuen ohjevalikot eivät tuota tulosta. Pisimmälle pääsin kun yritin tehdä vikailmoitusta mutta kun lopussa uhattiin että tästä voi tulla lasku perään niin keskeytin senkin.
Arvaatte varmaan maljani on nyt aika täynnä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.