Skip to main content

Tilauksesi käsittely on kesken

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Liittymänhallintasivuilla on pari kuukautta ollut ilmoitus "Tilauksen käsittely kesken.....", vaikken mitään ole tilannut omien sivujen kautta. Voisitteko poistaa ilmoituksen?

  • 14. helmikuuta 2011
Asiakastiedoissasi todella näkyy avoinna oleva tilaus, koskien vuodenvaihteessa tehtyjä kanavapakettimuutoksia. Tarkistan vielä, että liittymäasiat ovat ajantasalla ja teen tarvittavat muutokset. Ilmoituksen "tilauksen käsittely kesken" tulisi poistua noin viikon sisällä Omat Sivut-palvelusta.

  • 15. helmikuuta 2011
Juks: Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme liittymäsi tiedot ajantasalle. Liittymäsi tekniikkaan on tullut viime aikoina muutoksia, joista haluamme keskustella vielä kanssasi. Voit halutessasi myös varata sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme.

  • 23. toukokuuta 2011
Anni kirjoitti:
Juks: Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme liittymäsi tiedot ajantasalle. Liittymäsi tekniikkaan on tullut viime aikoina muutoksia, joista haluamme keskustella vielä kanssasi. Voit halutessasi myös varata sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme.


Voisitteko vihdoin ja viimein korjata pois tuo "Tilauksen käsittely kesken ilmoituksen pois"? Tämä on jo 3 kerta kun pyydän. Ilmoitus on roikkunut tuolla jo kohta puoli vuotta.

Tässä meni viikkoa vaille 6kk!!, että Sonera sai korjattua tuo ilmoituksen pois. Säälittävä esitys Sonera!

Vastaa