Alkaa jo usko loppumaan, jotta saisi yhteyden nopeuden toimimaan odotusten mukaisesti. Tänään 25.3 tein vikailmoituksen soittaessani Soneran asiakaspalveluun, koska yhteyden nopeutta mitattaessa nopeus jää surkeaksi joka kerta. Nopeutta testattu verkkopiuhalla.
Myöhemmin tänään 25.3 sain tekstiviestin puhelimeeni Soneralta: Hei, verkonhallintamme on tutkinut ilmoittamanne vian. Vikaa verkosta ei löytynyt. Yhteyttä olisi hyvä testata toisella modeemilla T. Sonera
Yhteyttä on jo kokeiltu kolmella eri modeemilla ennen Soneran kehoitusta ja nopeus on aina sama n. 1.7/0.7.
Testatut modeemit:
TeleWell TW-EA510 (ADSL2/2+, 4-porttinen kytkin, palomuuri, WLAN)
ZyXEL P660H (ADSL2/2+, 4-porttinen kytkin, palomuuri)
ZyXEL P660H (ADSL2/2+, 4-porttinen kytkin, palomuuri)
Käytössä ei myöskään ole mitään jatkojohtoja modeemin ja seinän välillä, useita eri verkkopiuhoja kokeiltu ja kolmea eri konetta testattu.
HELP!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.