Tilasin Spotify premiumin 3.6.2011 myyntipalvelusta. Samana iltana tuli viesti : Hyvä asiakkaamme, käyttäjätunnuksellesi ******* on tilattu Sonera Spotify Premium tuote. Tuotteen aktivoinnissa tarvitsemasi lisenssikoodi lähetetään erillisessä sähköpostissa 24 tunnin kuluessa. Terveisin Sonera Asiakaspalvelu . No, ei ole kuulunut tähän mennessä mitään.
Kolme kertaa olen tiedustellut asiaa (kaksi kertaa asiakaspalvelusta ja kerran myyntipalvelusta). Kukaan ei ole pystynyt vastaamaan mitään muuta kuin "en nyt kyllä osaa auttaa".
Alkaa usko mennä tähän touhuun, kai joku firmassa tietää näistä asioista.
edit. eikun kerran joku otti asian hoitaakseen ja laittoi spotifyn salasananvaihtolinkin sähköpostiin. Hieno ele.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.