Skip to main content

Spotify lisenssikoodia ei kuulu


Tilasin Spotify premiumin 3.6.2011 myyntipalvelusta. Samana iltana tuli viesti : Hyvä asiakkaamme, käyttäjätunnuksellesi ******* on tilattu Sonera Spotify Premium tuote. Tuotteen aktivoinnissa tarvitsemasi lisenssikoodi lähetetään erillisessä sähköpostissa 24 tunnin kuluessa. Terveisin Sonera Asiakaspalvelu . No, ei ole kuulunut tähän mennessä mitään.
Kolme kertaa olen tiedustellut asiaa (kaksi kertaa asiakaspalvelusta ja kerran myyntipalvelusta). Kukaan ei ole pystynyt vastaamaan mitään muuta kuin "en nyt kyllä osaa auttaa".
Alkaa usko mennä tähän touhuun, kai joku firmassa tietää näistä asioista.

edit. eikun kerran joku otti asian hoitaakseen ja laittoi spotifyn salasananvaihtolinkin sähköpostiin. Hieno ele.

55 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2011
Irtisanon tän ja otan suoraan spotifyn sivuilta, jos vastausta ei kuulu huomenna. On se kumma, ettei mikään homma tunnu hoituvan.

  • 0 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2011
Sinulle on tänään lähetetty sähköpostilla linkki, jonka kautta saat Spotify Premiumin käyttöösi.

  • 0 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2011
Asta kirjoitti:
Sinulle on tänään lähetetty sähköpostilla linkki, jonka kautta saat Spotify Premiumin käyttöösi.


Viikko siihen meni, mutta kiitokset nyt kuitenkin :)

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
Sama homma olis mulla, soitin aspaan ja pyytelin sieltä et sais lisenssikoodit kun spotify tunnukset löytyy jo iteltä, ainoastaan lähettivät mulle salasanan resetoinnin postiin. Eli ei todellakaan niitä lisenssiavaimia. Asiakasnumeroa ei löydy kun yhtään laskua en ole vielä saanut.

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
Hei Arvoisa, lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sijaan tilausvahvistuksesta löytyvän liittymänumeron (ilman väliviivaa), niin voin tarkistaa Spotify Premium tilanteesi.

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
Joo sama ongelma eli spotify premium aktivointikoodia odotellaan, tilaus tehty 13.6.2011.

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
Hei jauk, tilauksesi Spotify Premiumista löytyy, mutta tilausvahvistusta tai aktivointilinkkiä ei näytä lähteneen. Laitoin asian selvitykseen. Saat aktivointilinkin sähköpostiisi heti kun mahdollista. Pahoittelut viiveestä.

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
14.6 saatu tilausvahvistus, mutta tunnuksia ei ole vieläkään tullut.

  • 0 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei Arvoisa, lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sijaan tilausvahvistuksesta löytyvän liittymänumeron (ilman väliviivaa), niin voin tarkistaa Spotify Premium tilanteesi.


En löytänyt liittymänumeroa, mutta löytyskö sellasella nimellä kuin Olli xx?

edit: Kyseessä on siis extra-c liittymä.

  • 0 kommenttia
  • 17. kesäkuuta 2011
Wiirus ja Arvoisa: asiaa selvitetään, ilmoitamme tilanteesta heti kun saamme lisätietoa.

  • 0 kommenttia
  • 17. kesäkuuta 2011
Asta kirjoitti:
Wiirus ja Arvoisa: asiaa selvitetään, ilmoitamme tilanteesta heti kun saamme lisätietoa.


Sitä odotellessa.

  • 0 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2011
Arvoisa, jauk ja Wiirus: järjestelmätietojemme mukaan teille kaikille on lähtenyt tänään Spotify Premiumin aktivointilinkki sähköpostiin.

  • 0 kommenttia
  • 29. kesäkuuta 2011
Eipä ole kuulunut koodia tännekään, tilattu joskus kesäkuun alussa ja tekstiviestinä tuli kyllä vastaus että 24h kuluessa pitäisi tulla, eip ole näkynyt

  • 0 kommenttia
  • 29. kesäkuuta 2011
Eipä tullut koodia tännekään. Tilasin palvelun muutama päivä sitten ja tekstari tuli mutta ei sähköpostia. Systeemissä taitaa jotain häikkää olla kun näin monella on ongelmia?

edit: ja asiakasnumero on profiilissa, joten postia voi varmaan laittaa?

  • 0 kommenttia
  • 30. kesäkuuta 2011
Hei teuska ja Maxxer, Spotify Premium aktivointilinkki on lähetetty teille tänään (Soneran) sähköpostiosoitteisiin.

  • Faxaaja
  • 278 kommenttia
  • 30. kesäkuuta 2011
Maxxer kirjoitti:
Eipä tullut koodia tännekään. Tilasin palvelun muutama päivä sitten ja tekstari tuli mutta ei sähköpostia. Systeemissä taitaa jotain häikkää olla kun näin monella on ongelmia?

edit: ja asiakasnumero on profiilissa, joten postia voi varmaan laittaa?


Tänne ei ole tullut edes mitään tekstiviestiä.

Tiistai iltapäivänä tilattu myyntipalvelusta.

Kuinkas kauan normaalisti pitäisi kestää että alkaa kuulumaan jotain.
Käsittelyssä tuntuu ainakin jotenkin olevan kun omat sivut kertoo että tilaus kesken.

  • 0 kommenttia
  • 30. kesäkuuta 2011
Hei Nible, tilausvahvistus Spotify Premiumista on lähtenyt sähköpostiisi tänään. Aktivointilinkin pitäisi saapua sähköpostiisi vuorokauden sisällä.

  • Faxaaja
  • 278 kommenttia
  • 30. kesäkuuta 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei Nible, tilausvahvistus Spotify Premiumista on lähtenyt sähköpostiisi tänään. Aktivointilinkin pitäisi saapua sähköpostiisi vuorokauden sisällä.


Juu tulivat perille..

  • 0 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei teuska ja Maxxer, Spotify Premium aktivointilinkki on lähetetty teille tänään (Soneran) sähköpostiosoitteisiin.
no heipähei Niinamari. Ei ole tullut mitään sähköpostiin. Hieman kyllä epäilyttää koko soneran laatikon toiminta kun on ihan tyhjää täynnä ollut ilmeuudistuksen jälkeen.. voisikohan aktivointikoodin saada toiseen osoitteeseen? alku sama, @ -merkin jälkeen gmail.com ?

  • 0 kommenttia
  • 4. heinäkuuta 2011
Hei Maxxer: Jos haluat aktivointilinkin toiseen sähköpostiosoitteeseen, niin sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme, numero 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Voit hoitaa asian myös lähettämällä palvelupyynnön.

  • 0 kommenttia
  • 4. heinäkuuta 2011
Asta kirjoitti:
Hei Maxxer: Jos haluat aktivointilinkin toiseen sähköpostiosoitteeseen, niin sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme, numero 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Voit hoitaa asian myös lähettämällä palvelupyynnön.
Asiakaspalvelussa homma hoitui parissa minuutissa. Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 16. heinäkuuta 2011
Ei kuulu lisenssikoodia ei... 11.7 tilattu palvelu,hienosti tuli s-postiin vastaus että 24H niin lisenssikoodi tulee sähköpostiin. Liittymän lisäpalveluissa kumminkin Spotify kummittelee. Soitto asiakaspalveluun 13.7,luvattiin selvittää asia ja soittaa takaisin samaisen päivän aikana, mutta vieläkään ei ole sitä soittoa kuulunut.. Kauankohan sen koodin saamisessa voi mennä??

  • 0 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2011
Pantse_K: Järjestelmätietojemme mukaan sinulle on lähtenyt Spotify Premiumin tilauksesta sähköpostia kahteen eri sähköpostiosoitteeseen. Oletko tarkistanut molemmat sähköpostisi? Jos et ole saanut rekisteröitymislinkkiä, niin otathan vielä kerran yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit soittaa numeroon 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30, lähettää palvelupyynnön tai varata soittoajan.

  • 0 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2011
Toiseen meiliin tuli kyllä vahvistukset ja kaikki, mutta ei lisenssikoodia. Soneran s-postiin en pääse edes kirjautumaan...

  • 0 kommenttia
  • 20. heinäkuuta 2011
Pantse_K: Asiakastietojemme mukaan olet soittanut asiakaspalveluumme eilen ja nyt näyttää siltä, että asia on viimeinkin kunnossa.

Vastaa