Skip to main content

Tilauksen toimitus?


Tilasin siis perjantaina 19.8 liikkuvan laajakaistan, enkä saanut minkäänlaista vahvistusta tilauksestani sähköpostiin, puhelimeen tai mihinkään. Tilauksen suoritin Soneran verkkosivuilta. Onko tilaukseni siis tullut perille?

10 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
Eli onko tilaukseni edes tullut perille?

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
_Aleksi: Saitko tilausvaiheessa tilausvahvistusta sähköpostiisi, antamaasi sähköpostiosoitteeseen?

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilauksesi tilan. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
En saanut mitään vahvistusta sähköpostiin.

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
_Aleksi: Onko sinulla Soneran matkapuhelinliittymää? Voit korvata asiakasnumerosi matkapuhelinnumerolla, ilman väliä yhteen kirjotettuna.

Jos sinulla ei ole matkapuhelinta Soneralla, suosittelen sinun varaamaan meiltä soittoajan ja me soitamme sinulle, tai vaihtoehtoisesti voit asioida myös Sonera Kaupassa asian loppuun selvittämiseksi.

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
No minäpä tein näin. Miten saan tietooni, onko se tilaus siis tullut perille teille?

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
_Aleksi: Liittymäsi näyttää olevan toisen henkilön nimissä, joten en pääse tarkistamaan tilauksesi tilannetta. Ainoa keino tässä tapauksessa selvittää tilauksesi tila on olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

  • 0 kommenttia
  • 25. elokuuta 2011
Olisiko minun sitte siis kuulunut saada vahvistus sähköpostiin siitä tilauksesta vai ei?

  • 0 kommenttia
  • 28. elokuuta 2011
Niin saisiko sitä vastausta? Olisiko minulle pitänyt tulla sitä vahvistusta vai ei???

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2011
_Aleksi: Verkkokaupan kautta tehty tilaus ei ollut jostain syystä onnistunut, mutta nyt asia on kunnossa. Mukavaa syksyn odotusta!

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2011
Kiitoksia puhelustanne! Nyt on asiat selvitetty ja uusi tilaus laitettu menemään onnistuneesti :)