Skip to main content

broadband valo

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Extra-laajakaista vdsl2 kytketty eilen, siitä lähtien broadband valo (thompson tg789vn) on vilkkunut taukoamatta, puhelinjohto perässä ja ilman. Kokeiltu on kahta puhelinpistokeliitintä, resetointia ja eilen illalla vikailmoitusta omien sivujen kautta. Myös liittymän avauksen takkuamisen varalta annettua "toimitus {numero}" txt viestiä joka sekään ei tehnyt muuta kuin parin tunnin päästä kertoi liittymän toimivan.

Mitäs seuraavaksi?

ps. johto on modeemissa oikeassa reiässä.


muokattu 7.10: Päivä 2. ilman laajakaista extraa ja vaihteluna se että broadb-valon vilkkumisen seurana on nyt omilla sivuilla teksti:

*Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
*

Mistä saisi tiedon mikä tilaus on kesken.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 7. lokakuuta 2011
Näyttää siltä että liittymällesi on tilattu toimimattomuuden johdosta toimituksen tarkistus, eli asentaja on menossa uudelleen paikan päälle tarkistamaan liittymän kytkennät. Tämän hetkisen tiedon mukaan asentajakäynti on 10.10, eli ensi maanantaina.

  • 0 kommenttia
  • 10. lokakuuta 2011
Veikko kirjoitti:
Näyttää siltä että liittymällesi on tilattu toimimattomuuden johdosta toimituksen tarkistus, eli asentaja on menossa uudelleen paikan päälle tarkistamaan liittymän kytkennät. Tämän hetkisen tiedon mukaan asentajakäynti on 10.10, eli ensi maanantaina.


Nyt toimii, jos ei nyt täydellä 100 nopeudella niin tarpeeksi nopeasti kuitenkin. Kyseessä oli rikkinäinen laite kerrostalon puhelinkaapissa vai missä tuo valokaapelin pää nyt onkin.

Toivottavasti toimii jatkossa hyvin ;)

  • 0 kommenttia
  • 11. lokakuuta 2011
Hyvä että vika löydettiin ja saatiin korjattua!

Vastaa