Skip to main content

Spotify Premiumin lopettaminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei.
Haluaisin lopettaa Spotify Premiun -palvelun tilauksen. Tutkin asiakaspalvelun sivuja, enkä löytänyt sieltä sopivaa kohtaa(ilmaista) mihin ottaa yhteyttä. Myöskään ajanvaraus ei onnistunut, koska palvelu väitti että sopivia ajankohtia ei ole. Joten pyydän tässä, että voisitte lopettaa Premiumin tilaukseni mahdollisimman pian, kiitos.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 13. lokakuuta 2011
Palvelupyynnöt uudistuivat viime viikolla nopealla aikataululla, jonka vuoksi Spotify-palvelua ei voi enää irtisanoa sitä kautta. Ajanvarausaikoja on tulossa, mutta ne ovat yleensä niin suosittuja, että ajat varataan nopeasti. Suosittelenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Sitä kautta asiasi saadaan hoidettua kuntoon niin pian kuin mahdollista.

  • 0 kommenttia
  • 25. marraskuuta 2011
Miksi haluat perua Spotifyn?

Sehän on mahtava palvelu. Itse käytän jo vuoden nyt ja niin jatkan sen käyttöä...

Parasta. Ihan älyttömän siistiä kuulla musaa koneillani (pöytäkone kotona, minikannettava muualla esim. miitit) ja kännykällä esim. pyöräillessä, bussia odotellessa, bussissa tai kaupassa käydessä... onhan näitä.

Ja tämä palvelu on ehdottomasti kympin arvoinen. Tosin kannattaa hommata DATARAJATON mobiilinetti 384 kbit/sek esim. Vaikka TeleFinlandilta tai (katso allekirjoitukseni mistä muualta). Soneran liittymän voi siirtää Tele Finlandille helposti, tosin niin muuallekin. Tele Finland käyttää Soneran verkkoa ja ei ole datakattoja, joten rajatonta iloa Spotifyyn.

Toivottavasti tästä oli jollekin apua. Soneran perusnetti 1GB ei riitä Spotifylle.

Vastaa