Skip to main content

Sähköpostiosoitteen uudelleenaktivointi

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Kun Soneran kiinteä laajakaista on irtisanottu, poistui käytöstä myös Soneran sähköpostiosoite.
Nyt jos haluaisi saman sähköpostiosoitteen käyttöön ns. lisäsähköpostitilinä, niin kuinka kauan menee, jotta tämä aikaisempi sähköpostiosoite mitätöityy?
Laajakaista loppui toimimasta 23.1.2012. Mutta meillä on siis käytössä toinen Soneran kiinteä laajakaistayhteys.
Yritin juuri äsken luoda lisäsähköpostitiliä samalla sähköpostiosoitteella, mutta siinä ilmoitettiin sähköpostitili on jo olemassa.

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 25. tammikuuta 2012
Hei kata78,
Vanha sähköpostiosoite voidaan aktivoida olemassa olevaan Soneran laajakaistaan. Olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16:30), jotta voimme tehdä tuon muutoksen.

Vastaa